اپوزیسیون بلاروس ۹ مه را روز اعتراضات جدید ضد دولتی اعلام کرد

608fd1513799c_608fd151379a4 عضو شورای هماهنگی اپوزیسیون بلاروس در مصاحبه با شبکه اول تلویزیون آلمان اعلام کرد که اعتراضات ضددولتی جدید در نهم مه (۱۹ اردیبهشت) که "روز پیروزی" است، برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پاول لاتوشکو گفت: ما و روسیه رسما روز پیروزی در جنگ جهانی دوم را در نهم مه جشن می‌گیریم… من از طریق شبکه‌های اجتماعی از همه بلاروسی‌ها می‌خواهم که به خیابان‌ها بیایند.

پس از آنکه الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهوری کنونی بلاروس برای بار ششم در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز شد، بلاروس شاهد اعتراضات گسترده شد و اپوزیسیون نتایج رسمی این رای‌گیری را به چالش کشیدند.

اپوزیسیون مدعی تقلب در انتخابات شد و گفت سوتلانا تیخانوفسکایا، نامزد اپوزیسیون بلاروس برنده واقعی است. اپوزیسیون بلاروس خواستار تجدید انتخابات شد و همزمان خواستار تحریم‌های بین‌المللی گسترده علیه مینسک شده است.

پست بعدی

۹ علت بی‌خوابی/ چند راهکار ساده برای درمان

د مه 3 , 2021
بی خوابی یک اختلال شایع خواب است که باعث می‌شود به خواب رفتن به کاری سخت و طاقت فرسا و گاهی غیر ممکن تبدیل شود. بی خوابی یک اختلال خواب است و هنگامی که فردی نمی تواند خوب بخوابد باعث خستگی روزانه، بی حالی، بی ثباتی عاطفی، اختلال حافظه، سرگیجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000