تمديد لغو طرح ترافيك تا پايان هفته

608c557c4496c_2021-04-30_23-37 معاون حمل و نقل، ترافيك شهردارى تهران از تمديد اجرايى نشدن طرح ترافيك تا پايان هفته جارى خبر داد.

"سيد مناف هاشمى" در گفت وگو با شبكه خبر با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شرايط قرمز شيوع كرونا در شهر تهران و با توجه به تمديد محدويدت ها و تعطيلي واحدهاى صنفى در هفته آينده با موافقت شهردار محترم تهران ، لغو طرح ترافيك را تا پايان هفته ادامه خواهيم داد.

معاون شهردار تهران تصريح كرد: برابر تصميم ستاد ملى مقابله با كرونا هفته گذشته لغو طرح ترافيك را در دستور كار داشتيم گرچه تاكنون ستاد ملى مقابله با كرونا تصميمى مبني بر تمديد اجرا نشدن طرح ترافيك اعلام نكرده است اما با توجه به اينكه هفته جارى هم به واسطه ايام ليالى قدر تعطيلي پيش رو داريم از سوى ديگر تعطيلي واحدهاى صنفى را شاهد هستيم، طرح ترافيك تا پايان هفته اجرا نخواهند شد.

دکتر هاشمی افزود: "از آنجا که هدف از لغو طرح ترافیک، کاهش مسافران مترو و اتوبوس است، از مردم درخواست می‌کنیم از سفرهای غیر ضرورى خودداری کنند تا از افزایش ابتلا به کرونا جلوگیری شود."

پست بعدی

حمایت پولی از بورس اشتباه است/ بازار را دستکاری نکنید

ج آوریل 30 , 2021
یک کارشناس اقتصادی حمایت‌های پولی از بورس و استفاده از ابزارهای سیاستگذاری برای افزایش قیمت سهام را اشتباه دانست. حسین درودیان با بیان اینکه هر نوع حمایت پولی از بازار سرمایه امری غلط است، گفت: در این باره این حمایت‌ها از هر نوعی مانند از طریق پایه پولی، نقدینگی، وام‌دهی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000