سارق مشهور گوشی‌های تلفن همراه در دماوند دستگیر شد

608bf12240407_608bf1224040a فرمانده انتظامی دماوند از دستگیری سارق گوشی‌های تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق گوشی‌های تلفن همراه در دماوند خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان در معابر شهری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ گیلاوند این فرماندهی قرار گرفت.

فاضلی در ادامه از دستگیری یک نفر سارق و کشف ۵ فقره تلفن همراه سرقتی در این شهرستان خبر داد و عنوان داشت: مأموران انتظامی پس از انجام اقدامات پلیسی موفق شدند هویت اصلی فردی که اقدام به این سرقت‌ها می‌کرد به دست آورده و با هماهنگی مقام قضائی وی را حین خرید و فروش اموال سرقتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت تلفن همراه شهروندان، همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شد.

پست بعدی

چند توصیه پزشکی برای روزه‌داری در فصل کرونا

ج آوریل 30 , 2021
همزمان شدن ماه مبارک رمضان و ایام شدت گرفتن شیوع کرونا در کشور، روزه داری و چگونگی آن را به پرسش این روزهای مردم بدل کرده است. رعایت اصول صحیح تغذیه تاثیر مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با عفونت ها به ویژه بیماری کووید ۱۹ دارد. با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000