در‌های بطریها، ویلچر می‌شوند برای معلولان

608a82695289c_2021-04-29_14-24 رئیس اداره محیط زیست گتوند از اهدای ۲ ویلچر برای معلولان نیازمند تحت پوشش بهزیستی از طریق جمع آوری در‌های بطری خبر داد.

عبدالحسین کریمی گفت: ۲ عدد ویلچر که از طریق جمع آوری در‌های بطریها از سوی کمپین دستان سبز تهیه شده اند، با حضور رئیس اداره بهزیستی و سمن‌های فعال محیط زیست شهرستان به نیارمندان تحت پوشش بهزیستی اهدا شدند.

او هدف از اهدای ویلچر را توجه به ارزش‌های انسانی، کمک به همنوعان و نیازمندان و همچنین کاهش آثار تخریبی محیط زیست و بازگشت پسماند‌ها به چرخه تولید عنوان کرد.

لک، رئیس اداره بهزیستی گتوند نیز ضمن تشکر و قدردانی از سمن‌های محیط زیست جهت کمک به جامعه معلولان گفت: تلاش خواهیم کرد با هدف توسعه این فعالیت ها، همکاری بیشتری بین سمن‌ها و جامعه خیرین ایجاد شود.

سید مالک موسوی، مدیر انجمن طبیعت دشت بزرگ گتوند بیان کرد: کمپین درِ بطری دستان سبز در یک سال اخیر از طریق جمع آوری درِ بطری‌ها تعداد ۱۲ دستگاه ویلچر تهیه و به نیازمندان اهدا کرده است.

شهرستان گُتوند یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است.

پست بعدی

دلار به زیر ۲۰هزارتومان می‌رسد؟

ج آوریل 30 , 2021
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: رفع مشکل صادرات نفت بخاطر تحریم‌ها و رفع مشکل FATFمی‌تواند در کاهش قیمت دلار موثر باشد. علی اکبر نیکو اقبال در گفتگو با خبر فوری افزود: اقتصاد سالم دلار را پایین می‌آورد. اما دولت و بانک مرکزی باید بر این امر نظارت و کنترل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000