نمی‌توانیم بگوییم که وارد “خشکسالی” شدیم، تابستان دچار “گرمی” می‌شویم

6087f58e6e077_2021-04-27_15-59 مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت‌: هیچ دستگاه هواشناسی نمی‌تواند اوضاع جوی را بیش از یک هفته پیش‌بینی کند؛ بنابراین آنچه که درباره خشکسالی می‌گوییم با توجه به آمارهای قبلی پیش‌بینی می‌کنیم.

دکتر اسماعیل کهرم در گفت‌وگو با خبر فوری درباره احتمال خشکسالی در تابستان بیان کرد: می‌توان پیش‌بینی کرد که اگر شرایط جوی به همین صورت پیش برود، ما دچار گرمی خواهیم بود. این گرما بدان معنا نیست که در درازمدت دچار خشکسالی خواهیم شد، بلکه در تابستان تا حدودی خشکسالی را خواهیم داشت.

او با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم بگوییم که وارد خشکسالی شدیم، گفت: ایران نسبت به سایر کشورها کمتر از یک سوم باران دریافت می‌کند.

گفتگو با دکتر کهرم را بشنوید:

پست بعدی

سیاست یا سلامت؛ کرونا انتخابات را به تعویق می‌اندازد؟/ مروری بر انتخابات ویروسی سایر کشورها

چ آوریل 28 , 2021
این روزها برخی از حامیان دولت مسئله تعویق انتخابات به خاطر کرونا را مطرح کرده اند، مسئله ای که فعالین رسانه ای جناح مقابل با آن مخالفت کرده اند. در این ویدئو نگاهی می کنیم به انتخابات در کشورهای دیگر در ایام کرونا؛ راهکار این کشورها برای برگزاری انتخابات چه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000