پاسخ همتی به درخواست فعالان بازار سرمایه /  اعلام شرط اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها 

60863d7e0297b_60863d7e0297e رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی نوشت: بانک مرکزی آماده اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها، متناسب با نرخ تسعیر متناسب با شرایط غیر تحریمی است.

عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی در صفحه شخصی خود به درخواست فعالان بازار سرمایه برای اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها پاسخ داد و نوشت: دارایی‌های ارزی بانک‌ها، عمدتاً مطالبات از بنگاه‌ها هستند و بخشی از آنهم به دلیل تحریم‌ها مسدودند. وصول مطالبات ارزی بعضاً معوق، در نرخ‌های فعلی ارز در بازار، مشکلات خودش را دارد.

وی تصریح کرده که تسعیر مطالبات ارزی بانک‌ها در نرخ بالاتر، شناسایی درآمد موهومی بیشتر و سود بی کیفیت و لذا، ارائه عملکرد غیرواقعی و پرداخت مالیات نقدی است.

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی آماده اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها، متناسب با نرخ تسعیر متناسب با شرایط غیر تحریمی است. بانک مرکزی برای موثر واقع شدن اصلاح نرخ تسعیر ارز در قیمت سهام بانک‌ها معتقد است اعطای معافیت مالیات سود ناشی از تسعیر، تازمان نقد شدن آنها ضروری است.

پاسخ همتی به درخواست فعالان بازار سرمایه /  اعلام شرط اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها 

پست بعدی

گیم بازی کودکان در دوران کرونا/ فرهنگ بومی تحت تهاجم بازیهای خارجی

د آوریل 26 , 2021
این بار صحبت از یک دنیای ناملموس و عجیب از نبردهای سخت است؛ دنیایی که با شیوع ویروس کرونا و ازدیاد اوقات فراغت، کودکان و نوجوانان به استقبال از این دنیای بیگانه رفته اند. اینجا صدای پای کودکان و نوجوانانی به گوش می‌رسد که دوست دارند دنیا را به لرزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000