سعید محمد رجل سیاسی نیست

6085b7d1f02eb_2021-04-25_23-11 رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی درباره کاندیداتوری سعید محمد گفت: یکی از شرایط ریاست جمهوری این است که رجل سیاسی و مذهبی باشد و او نیست. با تصویب قانون انتخابات اوت می‌شود.

محسن رفيق دوست با بیان این نکته که سعید محمد را نمی شناسد گفت: من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند.

من الان در سپاه نیستیم و اخبار را دنبال می‌کنم. تا اینجا مساله عزل او بیشتر تایید شده است. هم آقای جوانی معاون سیاسی گفت و نماینده ولی فقیه هم تایید کرده است.

وی همچینین درباره تخلف احتمالی سعید محمد گفت: نپرسیدم که موضوع تخلف چه بوده چون می‌دانستم که رجل سیاسی و مذهبی نیست و جایگاهی پیدا نمی‌کند.

پست بعدی

ستاره هایی که روی صحنه اسکار می روند

ی آوریل 25 , 2021
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرستی از اعطاء کنندگان جایزه در نود و سومین دوره این جوایز منتشر کرد. ورایتی نوشت: آکادمی اسکار ۱۵ برنده و نامزد پیشین جایزه اسکار را به عنوان گروه نخست از اعطاء کنندگان جوایز در نود و سومین دوره این جوایز معرفی کرد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000