قدردانی ترکیه، افغانستان و پاکستان از نقش ایران در میزبانی پناهندگان افغان

6083dbadbc035_6083dbadbc039 وزرای امور خارجه سه کشور ترکیه، افغانستان و پاکستان از نقش کشورهای منطقه و همسایه از جمله ایران در میزبانی پناهندگان افغان قدردانی کردند.

به گزارش روزنامه ینی شفق ترکیه، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان و محمد حنیف اتمر وزیر خارجه افغانستان روز گذشته در نشستی مجازی با موضوع صلح افغانستان شرکت کردند که در بخشی از بیاینه پایانی این نشست آمده است: سه کشور از نقش کشورهای منطقه و همسایه به ویژه ایران و پاکستان در میزبانی پناهندگان افغان به مدت بیش از چهار دهه قدردانی کرده و خواستار شرایطی قابل اجرا در افغانستان برای بازگشت اختیاری، امن، عزت‌مندانه، سریع و پایدار آن ها از طریق برنامه ای با پشتوانه مالی کافی شدند.

آنکارا، اسلام آباد و کابل از جامعه جهانی خواستند به کشورهای میزبان در برآورده ساختن نیازهای ضروری پناهندگان افغان کمک رسانی کرده، از بازگشت آن ها و تلاش دولت افغانستان برای استقرار مجدد حمایت کنند.

پست بعدی

تصاویر باورنکردنی از اولین خودروی اپل

ش آوریل 24 , 2021
اخیراً یک گرافیست مطرح صنعت خودرو، تصاویر بازسازی شده‌ای از اولین خودروی برقی اپل را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد اپل قصد دارد اولین خودرو برقی خود با نام Apple ONE را در قالب یک اتوموبیل SUV به بازار عرضه کند. تاکنون طراحان زیادی تلاش کرده اند تا اولین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000