روحانی: ۲ هفته آینده حساس است/ دولت و مردم باید با هم پیش بروند

6083b815c545a_2021-04-24_10-47 رییس جمهور گفت: دو هفته آینده حساس است و امکانات بهداشتی و درمانی ما نامحدود نیست و محدودیت دارد. نیروی انسانی ما هم توان مشخصی دارد و سطح تحمل مردم نیز سطح خاصی است.

حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه همه آنانی که نظارت و کنترل را به دست دارند باید کارشان را تشدید کنند، اظهار کرد: اگر جز این باشد نمی‌توانیم به راحتی از این موج خلاص شویم؛ البته مردم هم آنطور که باید پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند که لازم است در این زمینه هم مردم توجه بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: دو هفته آینده حساس است و امکانات بهداشتی و درمانی ما نامحدود نیست و محدودیت دارد. نیروی انسانی ما هم توان مشخصی دارد و سطح تحمل مردم نیز سطح خاصی است. پس هم دولت و هم مردم وظایفی دارند و باید باهم پیش روند.

این خبر تکمیل می شود.

پست بعدی

ستاد تنظیم بازار مسئول فروش میوه نیست

ش آوریل 24 , 2021
رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار مسئول فروش میوه نیست، گفت: میوه‌های دپو شده در انبارها و سردخانه ها ربطی به اقدامات تنظیم بازار میوه ندارد. قاسم نوده فراهانی اظهار داشت: وزارت صمت مسئولیت فروش میوه تولید شده را ندارد و موضوعی که به ستاد تنظیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000