واکنش معصومه ابتکار به مرگ کودک ١٧ماهه بر اثر تجاوز پدرش

607f0796b4d00_2021-04-20_21-25 معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به مرگ دلخراش دختر ۱۷ماهه بر اثر تجاوز پدرش، نوشت: از ⁧ قوه قضائیه⁩ انتظار می‌رود با سرعت و قاطعیت به جنایت کسی‌ که نام پدر را یدک می‌کشد، رسیدگی کند.

معصومه ابتکار همچنین نوشت: «برای چندمین بار از ⁧ مجلس⁩ می‌خواهم لایحه حفظ کرامت وحمایت از زنان دربرابر خشونت راکه ۱۰۶ روز است به مجلس ارسال شده تصویب کنند؛ گرچه هنوز اعلام وصول هم نکردند.»

واکنش معصومه ابتکار به مرگ کودک ١٧ماهه بر اثر تجاوز پدرش | چرا مجلس لایحه حمایت از زنان دربرابر خشونت را تصویب نمی‌کند؟

یک دختر ۱۷ماهه اوایل فروردین امسال بر اثر تجاوز پدر خود جانش را از دست داد و پزشکان بیمارستان هیچ کاری از دستشان بر نیامد. پزشکی قانونی تایید کرده که این کودک به دلیل تجاوز و بر اثر خونریزی داخلی، جان خود را ا دست داده است.

پست بعدی

وزیر جوان به «بهشت» می‌رود؟

س آوریل 20 , 2021
دیدارها و رایزنی‌های وزیر جوان دولت، شاید پله‌ای باشد برای تصدی شهرداری تهران در سال‌های بعدی و باقی‌ماندن آذری‌جهرمی مقابل دوربین‌ها. محمدجواد آذری جهرمی از همان روزی که نامش به عنوان وزیر مطرح شد، حاشیه‌ساز و مورد توجه بود. از لشکر توییتری‌های هوادارش گرفته تا خودنمایی‌هایی که شائبه خیز برداشتن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000