محمد: اگر رئیسی به انتخابات ورود کند به او کمک می‌کنم

607c7d0b8b655_2021-04-18_23-10 سعید محمد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری: اگر آقای رئیسی به انتخابات ورود کند به او کمک می‌کنم چون اولویت عدم انشقاق است.

تکلیف کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری ابراهیم رئیس هنوز معلوم نیست و شنیده‌ها و اخبار غیر رسمی نیز بیشتر از نیامدن او حکایت دارد. شاهدش رویکرد شورای وحدت که او را گزینه اصلی می‌داند اما در روزهای اخیر برای سایر گزینه‌های احتمالی نیز نامه فرستاده و 9 نامزد جدی را معرفی کرده است.

با این وجود شاهدیم که اکثر نامزدهای احتمالی و قطعی در جریان اصلولگرا اعلام آمادگی خود را برای همراهی با رئیسی و اجماع روی او اعلام کرده‌اند. اینکه در مرحله عمل نیز چنین می‌کنند یا خیر بحث دیگری است اما حداقل تا اینجای کار مدعی همراهی هستند.

یکی از این کاندیداها سعید محمد است. به گزارش تسنیم ، او گفته که « اگر آقای رئیسی به انتخابات ورود کند به او کمک می‌کنم چون اولویت عدم انشقاق است.»

وی افزوده است: «شورای وحدت از ما دعوت کرده که برنامه خود را ارائه دهیم. دعوت شورای وحدت را قبول می کنیم، اما نحوه اجماع را نه بر اساس تحمیل اشخاص، که براساس نظرسنجی‌های نزدیک انتخابات انجام خواهیم داد.»

پست بعدی

بازگشت دوباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به مجلس/ ویدئو

ی آوریل 18 , 2021
طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به علت برطرف نشدن ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای اصلاح دوباره به مجلس برگردانده شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000