آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور/ ۶۳ شهرستان در وضعیت سیاه

6078429a6fd05_2021-04-15_18-11 مطابق آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور ۶۳ شهرستان در وضعیت سیاه قرار گرفته اند.

طبق آخرین ارزیابی روند بستری در شهرستانهای کشور ۶۳ شهرستان در وضعیت سیاه، ۸۵ شهرستان در وضعیت فوق قرمز، ۱۷۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۷ شهرستان در وضعیت آبی کرونا هستند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (پنج‌شنبه، ۲۶ فروردین) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۳۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۷۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

طبق آمار تا کنون ۱۴ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۳۶۵ هزار و ۱۶۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۰۲ هزار و ۷۱۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۶۷ هزار و ۸۷۱ دُز رسید.

آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور/ ۶۳ شهرستان در وضعیت سیاه

پست بعدی

اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان

پ آوریل 15 , 2021
طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در شورای نگهبان به تصویب رسید. با برطرف شدن ایرادهای شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، اکنون فقط ایرادهای هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام مجمع تشخیص مصلحت باقی مانده است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000