پشت‌پرده دستگیری‌ها در مجلس در پرونده آمدنیوز / رئیس‌جمهور شوم، مساله سربازی اجباری حل می‌شود / امیدوارم گاندو۳ در مورد ریزشها در بورس باشد! / پرونده عنابستانی در انتظار حکم دادگاه / ققط ۲۲میلیون تومان حقوق می‌گیرم

60746835c4b48_2021-04-12_20-03 امیرحسین قاضی‌زاده، نایب رئیس مجلس و از کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگویی زنده با خبرفوری، به پرسش‌ها درباره مسائل روز پاسخ داد.

برخی محورهای مهم این گفتگو که به‌طور زنده از اینستاگرام خبر فوری پخش شد را در ادامه بخوانید و سپس فیلم کامل این گفتگو را ببینید.

سربازی مانع ازدواج است

– ما در مورد هرچیزی حرف بزنیم، اتهام می‌زنند که انتخاباتی است.

– ما به دنبال اصلاح قانون سربازی هستیم؛ اگر دولت مقدمات مالی این طرح را فراهم کند، ستاد کل نیروهای مسلح راحت‌تر راضی خواهد شد.

– یکی از موانع ازدواج سربازی است و این مسئله فقط با حذف سربازی میسر می‌شود.

– رئیس جمهور می‌تواند جواب دهد که چه زمانی سربازی اجباری حذف می‌شود؛ طرح حذف سربازی اجباری نیاز به ۲۰هزارمیلیارد بودجه دارد.

– اگر رئیس جمهور شوم زودتر از ۴سال دوران ریاست جمهوری مسئله سربازی حل می‌شود.

پرونده عنابستانی به کجا رسید؟

– ما در هیات نظارت بر نمایندگان مجلس در گفتگو با پرونده آقای عنابستاتی از نیروی انتظامی دعوت کردیم برای توضیح به مجلس بیایند اما متاسفانه نیروی انتظامی نماینده خود را فرستاد.

– آقای عنابستانی می‌گوید من با اجازه وارد شدم اما بعد از این جلوی من را گرفتند؛ گزارش نیروی انتظامی کاملا چیز دیگری است و مخالف این است؛ باید روایت‌ها در این موضوع شفاف شود.

– باید منتظر باشیم و ببینیم دادگاه در مورد پرونده آقای عنابستانی چه رایی خواهد داد.

پشت‌پرده ریزش بورس

– در مسئله بورس به دنبال برخورد با متخلفین هستیم و امیدواریم پول به بازار برگردد.

– از خارج از کشور می‌خواستند که بورس ریزش کند و این اتفاق هم افتاد.

دستگیری‌ها در مجلس به‌خاطر همکاری با آمدنیوز

– در مسئله آمدنیوز مطرح شد برخی از اسناد مجلس برای آمدنیوز فرستاده می‌شد اما این ارسال‌ها توسط خود نمایندگان نبود و برخی از عوامل مجلس هم در این زمینه دستگیر شدند.

– من برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهم کرد؛ اگر کسی خودش را اصلاح نمی‌داند نباید کاندیدا بشود.

– روش اداره کشور باید تغییر بکند و برنامه کاملی برای این مسئله داریم.

– آقای روحانی کاری کرده است که اصلاح‌طلبان فرصتی در انتخابات۱۴۰۰ نخواهند داشت؛ مردم در کوتاه مدت به هیچ وجه عملکرد اصلاح‌طلبان را فراموش نمی‌کنند.

از مجلس حقوق نمی‌گیرم

– حقوق رسمی و ثابتم از دانشگاه ۲۲میلیون تومان است؛ بنده از مجلس پولی نمی‌گیرم.

– یک آپارتمان در تهران دارم که نزدیک مجلس است و ۲۰سال ساخت است؛ خانه مشهد من واگذار شده است.

مشروح گفتگو را در ادامه ببینید و نظر بدهید.

پست بعدی

سفره افطار و سحر یک خانواده ایرانی در رمضان 1400 چقدر هزینه دارد؟ + جدول

پ آوریل 15 , 2021
در این گزارش، مروری داریم بر قیمت روز انواع اقلام خوراکی استفاده شده در دو وعده افطار و سحر در ماه مبارک رمضان سال 1400. یعنی آخرین بازار رمضانی که دولت روحانی آن را مدیریت می کند. به گزارش خبر فوری، با آغاز ماه مبارک رمضان، بسیاری از شهروندان به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000