مقام مسئول در وزارت راه: مردم تمایلی به ارائه اطلاعات اموال خود ندارند

6076ee79bc8b0_6076ee79bc8b3 مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: نبود شفافیت یکی از عوامل مهم نوسان در بازار مسکن است و متأسفانه عموماً افراد تمایلی به ارائه اطلاعات اموال خود ندارند.

پروانه اصلانی با اشاره به راه اندازی سامانه اسکان و مسکن گفت: از جمله اهداف ایجاد سامانه اسکان و مسکن ایجاد شفافیت در بازار مسکن برای افزایش هزینه احتکار مسکن می‌باشد.

وی افزود: حوزه مسکن از مهمترین بخش‌های حوزه اقتصاد کلان و خرد می‌باشد و نوسانات بازار اقتصاد تأثیر مستقیمی بر بازار مسکن دارد، لذا سامانه املاک به تنهایی قادر به کنترل بازار مسکن نیست و به عنوان ابزاری کمک کننده به شمار می‌آید.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: نبود شفافیت یکی از عوامل مهم نوسان در بازار مسکن هست و متأسفانه عموماً افراد تمایلی به ارائه اطلاعات اموال خود ندارند.

وی افزود: موضوع راه اندازی سامانه املاک و اسکان از سال ۹۴ مطرح بود و نواقصی داشت و الزام‌آور نبود اما با اصلاح این سامانه و حمایت‌های مجلس، زمینه شفافیت بازار مسکن فراهم گردیده است.

اصلانی گفت: همچنین با دستگاه‌های ذیربط رایزنی و همکاری‌های صورت گرفته تا با تبادل اطلاعات، کارایی سامانه املاک و اسکان افزایش یابد.

وی افزود: اطلاعات سامانه املاک و اسکان می‌تواند به ساماندهی بازار مسکن نیز کمک زیادی کند.

پست بعدی

شنیده شدن صدای انفجار در اربیل عراق

چ آوریل 14 , 2021
برخی رسانه‌ها و منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه کردستان عراق خبر دادند. منابع خبری چهارشنبه‌شب از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه کردستان عراق خبر دادند. شبکه تلویزیونی الجزیره قطر و کانال «صابرین نیوز» گزارش دادند که صدای چند انفجار در شهر اربیل، مرکز منطقه کردستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000