برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم در خرداد

6076c728e773c_2021-04-14_15-12 رئیس مرکز سنجش وپایش کیفیت آموزشی، از برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم، دوازدهم، داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان، در خرداد ۱۴۰۰، خبر داد.

خسرو ساکی در جلسه مجازی معاونان آموزش متوسطه کشور، با اشاره به روند برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۰، اظهار کرد: براساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات خردادماه ۱۴۰۰، فقط برای دانش آموزان پایه «نهم» و «دوازدهم» به صورت حضوری می باشد.

ساکی افزود: در سایر پایه ها و دروس غیر فنی وپایه فنی، مسئولیت ارزشیابی دروس، برعهده مدیر مدرسه و بر اساس «تصمیم شورای مدرسه» خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش وپایش کیفیت آموزشی گفت: امتحانات داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان به صورت حضوری است و امتحانات دروس شایستگی های فنی و استانداردهای مهارت، شاخه های تحصیلی فنی، حرفه ای و کاردانش نیز به صورت حضوری بوده و سوالات بر اساس «وضعیت قرمز» طراحی خواهد شد.

پست بعدی

زیان ۲۵۰هزار میلیاردی اصناف / فرصتی که به تهدید تبدیل شد

چ آوریل 14 , 2021
در شرایط فعلی اقتصادی بهترین مواجهه با کرونا اعمال نظارت دقیق بر اجرای محدودیت ها در بخش های دولتی و خصوصی از اثربخشی این محدودیت ها به جای تعطیلی اصناف است که باعث تشدید ضرر و زیان آنها و از بین رفتن کسب و کارها می شود. بر اساس آمارهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000