غربالگری حدود ۱۴۲ هزار نفر در مبادی مرزی رسمی کشور

6072e00b88555_6072e00b88558 رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از روز ۲۰ اسفند ۹۹ تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۲ فروردین ماه، ۱۴۱ هزار و ۸۲۷ نفر از مسافران در ورودی مرزها کنترل شده‌اند.

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به مشارکت در طرح مراقبت بهداشتی مسافران مبادی مرزی رسمی کشور همراه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام کرد: از روز ۲۰ اسفند ۹۹ تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۲ فروردین ماه، ۱۴۱ هزار و ۸۲۷ نفر از مسافران در ورودی مرزها کنترل شده اند.

ولی پور به انجام ۲۳ هزار و ۶۵۱ تست فوری اشاره کرد و گفت: از ۷۳۵۸ نفر هم که دارای علائم بودند، تست PCR گرفته شد و ۴۵ نفر از مسافران مشکوک به بیماری به قرنطینه منتقل شدند.

وی افزود: ۴۳۱ نیروی عملیاتی به صورت روزانه برای کنترل ۱۶ مرز زمینی، ۲ مرز دریایی و ۱۰ مرز هوایی در حال فعالیت هستند.

پست بعدی

متلک‌های تند مهراب قاسم‌خانی به وزیر بهداشت

ی آوریل 11 , 2021
مهراب قاسم خانی در یک رشته استوری به شدت به وضعیت موجود در کشور به لحاظ همه‌گیری کرونا انتقاد کرد و با بیانی طنز عملکرد ضعیف وزارت بهداشت را زیر سوال برد. مهراب قاسم‌خانی به عملکرد ضعیف وزارت بهداشت در زمینه کنترل بیماری کرونا به شدت انتقاد کرد. وی نوشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000