نخست وزیر نروژ بابت نقض قوانین ویروس کرونا، جریمه شد

60703af275bc6_60703af275bca پلیس نروژ امروز (جمعه) اعلام کرد: نخست وزیر این کشور بابت نقض قوانین مربوط به کرونا جریمه شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس نروژ می گوید، "ارنا سولبرگ"، نخست وزیر این کشور به خاطر برنامه ریزی و برگزاری یک جشن تولد خانوادگی، فاصله گذاری اجتماعی را که جزئی از قوانین کروناست، نقض کرده است.

پلیس نروژ، نخست وزیر را به پرداخت ۲۰ هزار کرون نروژی (۲۳۵۲ دلار) محکوم کرده است.

نخست وزیر نروژ ماه گذشته میلادی بابت برگزاری این مراسم به منظور جشن تولد ۶۰ سالگیش با حضور ۱۳ عضو خانواده در یک منطقه کوهستانی در اواخر فوریه از مردم عذرخواهی کرد.

دولت نروژ برگزاری مراسم و تجمعات بیش از ۱۰ نفر را ممنوع کرده است.

پلیس نروژ گفته، ماموران پلیس در اکثر موارد جریمه ای صادر نمی کنند اما نخست وزیر در اعمال محدودیت های کرونایی در خط مقدم دولت بوده است. اگرچه قانون برای همه یکسان است، اما همه در مقابل قانون برابر نیستند.

پست بعدی

تأثیر کرونا بر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی

ج آوریل 9 , 2021
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد که میزان مرگ و میر و احتمال بستری شدن افراد مبتلا به نارسایی کلیوی در بیمارستان در دوران همه گیری کووید-۱۹ بیشتر است. محققان آمریکایی با بیان اینکه احتمال مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان در دوران همه گیری کووید-۱۹ برای افراد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000