مصوبات مربوط به واگذاری سهام برای حقوق بازنشستگان کشوری اصلاح شد

6069df691508a_6069df691508e با امضای معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبات مربوط به واگذاری سهام برای متناسب ‏سازی دریافتی‌های بازنشستگان و مستمری‏ بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای‏ مسلح اصلاح شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصویب نامه های مربوط به واگذاری سهام برای متناسب سازی دریافتی های بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای‏ مسلح را اصلاح کرد.

به موجب این اصلاحیه، سهام دولت و متعلق به دولت پس از کسر سهام ترجیحی، از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه توسط سازمان خصوصی سازی بابت رد بخشی از دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی به ارزش تقریبی ۴۳۴ هزار میلیارد ریال واگذار می ‌شود.

پست بعدی

سقف افزایش نرخ اجاره‌بها اعلام شد/ ویدئو

ی آوریل 4 , 2021
معاون دفتر اقتصادی وزارت راه گفت: قرارداد مستاجرانی که بعد از تیرماه تمام می‌‎شود به صورت خودکار تمدید می‌گردد. بعد از پایان قرارداد مستاجر موظف نیست خانه را تخلیه کند و توسط مراجع قضایی حکم تخلیه صادر نمی‎‌شود. امسال میزان افزایش اجاره‎ بها در تهران ۲۵ درصد، کلانشهرها ۲۰ درصد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000