تقدیر فرماندار اهواز از همکاری شهروندان در روز طبیعت

60676f36aa69b_2021-04-02_23-53 فرماندار شهرستان اهواز از همکاری شهروندان با ستاد ‌مدیریت و مقابله با کرونا و ماندن در خانه برای پیشگیری از کرونا تشکر و قدردانی کرد.

جمال عالمی نیسی جمعه شب با اشاره به رعایت کردن پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان در روز سیزدهم فروردین روز طبیعت افزود: محدودیت های تردد خودروها و اماکن گردشگری و بوستان ها در اهواز اعمال شد اما‌ مهمتر از آن همکاری شهروندان بود که روز طبیعت در خانه ماندند.

وی ادامه داد: شهروندان وظیفه شناس با رعایت پروتکل های بهداشتی همیشه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا را یاری دادند و تاکنون نقش زیادی در کاهش آمار مبتلایان داشتند.

فرماندار اهواز در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان،بر جلوگیری از تردد های غیرضرور، پرهیز از تجمعات، استفاده از ماسک و رعایت دیگر موارد پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

عالمی نیسی در پایان از تلاش های شبانه روزی پلیس راه، پلیس راهور،شهرداری، نیروی انتظامی،سپاه، ارتش،بسیج و دیگر دستگاه های عضو ستاد مدیریت و‌کنترل بیماری کرونا در اجرای محدودیت های روز طبیعت قدردانی کرد.

پست بعدی

حمایت ناتینگهام از خانواده‌های دارای فرزند اتیسم

ش آوریل 3 , 2021
با تصمیم شورای شهر ناتینگهام، سرویس تعطیلات کوتاه مدت برای جوانان دارای معلولیت در مرکز شهر راه‌اندازی شده که خدماتی برای استراحت یک شبه ارائه می‌دهد. مراقبت از فرزندان معلول، سختی‌های زیادی را برای خانواده آنها همراه دارد و نهادهای عمومی وظیفه دارند برای کاهش فرسودگی ناشی از این مراقبت، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000