حمله پهپادی به مراکز حساس و مهم پایتخت عربستان

6065b1bf9c3fa_2021-04-01_16-12 سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله به اهداف نظامی حساس در پایتخت عربستان سعودی خبر داد.

سرتیپ یحیی سریع بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر از حمله پهپادی علیه چند موضع حساس در ریاض پایتخت عربستان سعودی خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروی پهپادی ارتش یمن، سحرگاه امروز، توانسته در ریاض پایتخت عربستان سعودی با چهار پهپاد مواضع حساس و مهمی را هدف قرار دهد.

یحیی سریع در ادامه با تأکید بر اینکه برخورد با هدف دقیق بوده است، اعلام کرد که این اقدام در چارچوب حق طبیعی و مشروع مردم یمن در واکنش به تجاوزها و محاصره یمن صورت گرفته است.

سریع همچنین تأکید کرد که عملیات‌های نظامی ارتش یمن تا زمان تداوم تجاوزها و محاصره یمن ادامه پیدا خواهد کرد.

این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی که معمولا پیش از اعلام صنعاء، ادعاهایی درباره رهگیری پهپادها و موشک‌های یمنی منتشر می‌کنند، تا این لحظه، در این خصوص سکوت اختیار کرده‌اند.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گزارش آمریکا درباره حقوق بشر در ترکیه ادعایی باطل است

پ آوریل 1 , 2021
وزارت خارجه ترکیه، گزارش آمریکا درباره حقوق بشر در این کشور را ادعایی باطل خواند. وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: گزارش آمریکا درباره نقض حقوق بشر در ترکیه واقعی نیست و ادعاهایی باطل است. وزارت خارجه آمریکا سه‌شنبه در گزارشی درباره حقوق بشر در ترکیه این کشور را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000