ظریف و اشرف غنی در خصوص صلح افغانستان گفتگو و تبادل نظر کردند

606316f08ab64_606316f08ab67 وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس جمهور افغانستان روند صلح در این کشور، مسائل منطقه‌ای و روابط دوجانبه را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

محمد جواد ظریف که جهت شرکت در کنفرانس وزرای خارجه قلب آسیا در دوشنبه به سر می‌برد بعد از ظهر امروز در دیدار با اشرف غنی رئیس جمهور افعانستان، روند صلح در این کشور، مسائل منطقه‌ای و روابط دوجانبه را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

در این دیدار رئیس جمهور افغانستان با قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات افعانستان، آمادگی کشورش برای گسترش روابط در همه عرصه‌ها و برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور را اعلام کرد.

آینده صلح در افعانستان و جایگاه ایران در کمک به استقرار صلح و ثبات در جمهوری اسلامی افغانستان از دیگر موضوعات مورد گفتگو در این دیدار بود.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ظرف یک سال آینده صادر کننده واکسن کرونا خواهیم شد

س مارس 30 , 2021
رئیس سازمان غذا و دارو: ظرف یک سال آینده صادر کننده واکسن کرونا خواهیم شد رئیس سازمان غذا و دارو، بر تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در حوزه کالاهای سلامت محور تاکید کرد و گفت: ظرف یک سال آینده صادر کننده واکسن کرونا خواهیم بود. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا شانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000