افزایش مراجعات بیماران کرونایی/ نقش بانوان مدافع سلامت

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

افزایش مراجعات بیماران کرونایی/ نقش بانوان مدافع سلامت

افزایش مراجعات بیماران کرونایی/ نقش بانوان مدافع سلامت

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از مردم درخواست کرد با رعایت پروتکل ها و پرهیز از تجمعات، مانع از بروز پیک جدید کرونا در کشور شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خورشید وسکویی، در بازدید از بیمارستان امام خمینی، با ابراز نگرانی از افزایش بار مراجعات کووید ۱۹ در روزهای اخیر، گفت: تعداد بستری و شدت بیماری در بیماران کرونا بیشتر از قبل است و امیدوارم مردم در این روزهای پایانی تعطیلات نوروزی مراقبت لازم را به عمل آورند تا در دقیقه ۹۰ گل نخوریم و دیگر شاهد موج دیگری از این بیماری در کشور نباشیم.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، به نقش بانوان مدافع سلامت در بحران کرونا اشاره و تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت اگر جنگ تحمیلی، جنگ مردان بود و نقش اول دفاع از کشور را مردان بر عهده داشتند، در دفاع از سلامت مردم، خانم‌ها پرچم‌دار هستند و خوش درخشیدند.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور بانوان، گفت: اگرچه ممکن است درصد اشتغال بانوان نسبت به آقایان در کشور کمتر باشد ولی در حوزه بهداشت و درمان ۶۵ درصد کارکنان خانم‌ها هستند و بالطبع نقش آنان در کنترل بیماری، درمان و مراقبت از بیماران در پاندمی کرونا هم به همین میزان بیشتر بوده است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : سایت مهر

پست بعدی

افزایش شعب اخذ رای به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات/ حضور مردم در انتخابات ضامن یکپارچگی ملی

د مارس 29 , 2021
استاندار خوزستان، انتخابات با مشارکت حداکثری و ایجاد رقابت سالم با حفظ امنیت را از جمله اهداف اصلی برشمرد و گفت: خواهان انتخاباتی با حضور همه جانبه مردم و متکی به قانون هستیم. قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه ضمن تبریک نیمه شعبان در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان در استانداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000