عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک آغاز شد

معاون دانشگاه علوم پزشکی اراک:

عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک آغاز شد

عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک آغاز شد

اراک- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر (ع) اراک پس از مدتی توقف، با پیمانکار جدید آغاز شد.

سعید رضا سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار جدید و استقرار کامل عوامل و دستگاه‌ها، عملاً کار ساخت و تکمیل این پروژه در سال جدید آغاز شد.

وی افزود: فعالیت این پیمانکار رسماً از امروز کلید خورد و امیدواریم طبق قراردادی که دانشگاه علوم پزشکی با پیمانکار جدید دارد، بتوان این پروژه را در موعد مقرر به اتمام برساند.

وی ضمن تشکر از پیگیری و تلاش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، استاندار، نمایندگان مردم اراک در مجلس در به ثمر نشاندن این پروژه تاکید کرد: پیمانکار قبلی به دلایل مختلف با بدقولی‌هایی که داشت از ادامه فعالیت در این پروژه منع شد و با عقد قرارداد با پیمانکار جدید، پیش بینی می‌کنیم ظرف مدت ۱۵ ماه آینده این پروژه به اتمام و مورد بهره برداری برسد.

سلطانی گفت: پیمانکار جدید که کار ساخت و اتمام این پروژه را قبول کرده، حرفه‌ای است و سابقه خوبی در حوزه بیمارستان سازی دارد و دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان کارفرما و متولی سلامت مردم، به صورت کامل از این قرارداد و پیمانکار حمایت می‌کند تا این پروژه که نه تنها مردم اراک بلکه سایر شهرستان‌های استان و استان‌های همجوار چشم به فعالیت آن دوخته‌اند، به اتمام برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: با ورود پیمانکار جدید به این پروژه جان تازه ای به عملیات ساخت این بیمارستان تزریق شد و مجموعه علوم پزشکی در اراک نیز تا حد توان سعی می‌کند، موانع پیش رو را بردارد تا هر چه سریع‌تر این پروژه ملی و استانی به بهره برداری برسد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : سایت مهر

پست بعدی

بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره «لاس پالماس» اسپانیا

ی مارس 28 , 2021
فرهنگی/ سینما و تئاتر بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم لاس پالماس در کشور اسپانیا با نمایش مجموعه‌ای منتخب از آثار اصفر فرهادی از این سینماگر ایرانی تقدیر می‌کند. جشنواره بین المللی فیلم «لاس پالماس» که سالانه در شهر لاس پالماس واقع در جزیره گران کاناریای مجمع‌الجزایر قناری برگزار می شود، امسال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000