ماجرای خانه نشینی ۱۲ روزه جهانگیری بعد از ماجرای بنزین/ ویدئو

606040c767a17_2021-03-28_13-09 فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اقای جهانگیری شاید ده‌ها موضوع توی دلشان باشد که نخواهد بگوید. بعد از ماجرای بنزین در سال ۹۸، اقای جهانگیری ۱۲ روز در خانه نشستند و وزرا ایشان را برگرداندند به سرکار. چرا این مسائل را نمی‌گویند؟

دبیرکل حزب ندا در گفت‎ وگو با دانشجو تاکید کرد: در دور اول مناظرات ۹۶، روحانی بازنده بود ولی جهانگیری پشت روحانی ایستاد. به او قول داده بودند که دولت را انتخاب کند اما بعد از رای آوردن، روحانی گفت خودم می خواهم اداره کنم که نتیجه اداره کردنشان را هم می­‌بینیم.

صادق خرازی گفت: بعد از ماجرای بنزین آبان ماه، جهانگیری ۱۲ روز در خانه نشست و وزرا به دنبالش رفتند و وی را برگرداندند. جهانگیری وقتی کاری از دستش برنمی‌آید بیخود پای دولت می‌ایستد.

خرازی ادامه داد: اگر هاشمی و خاتمی نبودند، رای روحانی به ۳ میلیون هم نمی‎رسید. اصلاحات پشت روحانی بوده و الان باید پاسخگو باشد. باید بپذیریم که اشتباه کردیم. اینکه می‌گویند اصلاحات نقشی در رأی آوردن روحانی نداشت یک طنز سیاسی است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آخرین قیمت ساینا/ ساینا پلاس ١۴١ میلیون تومان/ جدول

ی مارس 28 , 2021
با مبلغی حدود ۱۲۸ میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند ساینا EX دنده‌ای ‏ (رینگ فولادی) مدل سال ۱۳۹۹ و موارد مشابه را دارید. لیست انواع خودرو ساینا که در بازار می‌توان خرید، به شرح زیر است: مدل خودرو سال تولید کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) سایناEX دنده ای ‏(رینگ فولادی) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000