نگران موج جدید کرونا هستیم/هنوز آثار سفرها آشکار نشده است

حریرچی عنوان کرد؛

نگران موج جدید کرونا هستیم/هنوز آثار سفرها آشکار نشده است

نگران موج جدید کرونا هستیم/هنوز آثار سفرها آشکار نشده است

معاون کل وزارت بهداشت، گفت: با افزایش سفرهای نوروزی؛ نگران موج جدید بیماری کرونا هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج حریرچی، افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در همه شهرهای کشور با هر رنگی، منع تردد از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد برقرار است و متخلفان جریمه می‌شوند.

وی اضافه کرد: ملاک رنگ بندی شهرها از نظر کرونا این است که اگر هر شهری کمتر از ۲ بستری روزانه در هر ۱۰۰ هزار نفر داشته باشد؛ آبی، اگر روزانه ۲ تا ۴ بستری در هر ۱۰۰ هزار نفر داشته باشد؛ زرد، ۴ تا ۶ بستری روزانه؛ نارنجی و اگر شهری روزانه بیشتر از ۶ بستری در هر ۱۰۰ هزار نفر داشته باشد؛ قرمز است.

حریرچی با اشاره به اینکه هنوز نتایج سفرهای نوروزی از نظر میزان افزایش ابتلاء به بیماری کرونا، آشکار نشده است، گفت: افزایش کنونی ابتلاء به این بیماری؛ نتیجه افزایش ترددهای خرید شب عید در آخر اسفند است.

وی با بیان اینکه اکنون ۶۷ شهر کشورمان نارنجی یا قرمز هستند، ادامه داد: این شهرها حدود ۳۲ میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

معاون کل وزارت بهداشت افزود: نتایج سفرهای نوروزی از نظر میزان افزایش بیماران سرپایی ناشی از کرونا؛ اواخر این هفته و از نظر میزان بستری تا دو هفته دیگر آشکار می‌شود.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : سایت مهر

پست بعدی

خریداری واکسن های وارداتی بخش خصوصی/ واکسیناسیون مردم رایگان است

ی مارس 28 , 2021
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛ خریداری واکسن های وارداتی بخش خصوصی/ واکسیناسیون مردم رایگان است سخنگوی سازمان غذا و دارو، در ارتباط با وضعیت تامین واکسن های وارداتی برای واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در کشور، توضیحاتی ارائه داد. به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش جهانپور، در گفتگو با شبکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000