اولین کشتی حامل کالای اساسی وارد چابهار شد

605f0e0ab2ecf_605f0e0ab2ed2 معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود اولین کشتی حامل کالای اساسی در سال جدید به بندر چابهار خبر داد.

حسین شهدادی افزود: این کشتی که حامل ۶۵ هزار تن گندم وارداتی است، چهارم فروردین در بندر چابهار پهلوگیری کرد و بلافاصله عملیات تخلیه محموله مذکور برای انتقال به بازارهای هدف داخلی آغاز شد.

شهدادی به استقرار تجهیزات مناسب تخلیه و بارگیری و ظرفیت پهلوگیری شناورهای تا آبخور ۱۶ متر در بندر چابهار اشاره کرد و افزود: آمادگی پهلودهی و ارائه خدمات به انواع شناورها و تخلیه و بارگیری گروه‌های مختلف کالایی به صورت ۲۴ ساعته و با میانگین روزانه تخلیه ۱۳ هزار تن کالای فله، وجود دارد.

وی گفت: در صورت تأمین ناوگان حمل و نقل زمینی توسط دستگاه‌های مربوطه، بندر چابهار نقش بسیار مهمی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، کاهش هزینه صادرات و ترانزیت کالا خواهد داشت.

پست بعدی

حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۰ منتشر شد

ش مارس 27 , 2021
سازمان سنجش آموزش کشور قسمت هایی از کتب درسی که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ نباید از آنها سئوال طراحی شود را منتشر کرد. تمامی داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند این حذفیات را از مطالعه کنند و یا برای مطالعه آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی مراجعه کنند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000