جناب آقای وزیر محترم ارشاد؛ این حرف‌ها را چرا به ما می زنید؟

فرهنگی/ رسانه 605dfe519192e_605dfe5191930 محمد مهاجری در یادداشتی خطالب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از او خواست تا مشکلات ساختاری و اساسی صدا و سیما را به جای توییت کردن، مستقیم به استحضار مقام معظم رهبری برساند.

محمد مهاجری، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی، به بهانه انتقاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوگیری سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما، یادداشتی را در در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: حمله تند وزیر ارشاد به تلویزیون

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای صالحی!

در توییتی با اشاره به برنامه های صداوسیما نوشته اید این رسانه رسمی در فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌هایش مسئولان کشور را عده‌ای جاسوس و چپاول‌گر می‌خواند و با این وصف، انتظار مشارکت حداکثری در انتخابات را دارد.

جناب وزیر! چرا این مطلب را توئیت می‌کنید؟ فرضا هزاران نفر مانند من بخوانند و احساس تلخ «بی صاحب بودن صداوسیما» بر جان‌شان بنشیند. چه مشکلی حل می‌شود؟

شما که از شاگردان رهبرمعظم انقلابید و طبق نقل، مورد علاقه معظم‌له هستید، این موضوع را مستدل و مستند، حضورا به استحضار ایشان برسانید.

اگر قرار است چاره ای بشود از ناحیه آن عزیز است است و گرنه این صداوسیمایی که ما می بینیم عروس هزارداماد است و هر فرد و جناح و قبیله ای، گوشه ای از آن را به تصرف در آورده و حکمرانی می کند و برادر بزرگوارمان آقای علی عسکری هم نقش ناظر کیفی را دارد!(۱) و طفلک بیش از این کاری نمی تواند بکند.

تا تدبیری از بالا صورت نگیرد، آش همین است و کاسه همین.

عزت‌تان مستدام

(۱) در صداوسیما شغلی وجود دارد به نام «ناظر کیفی» که بر روند سریال‌ها و فیلم‌ها و برنامه‌ها نظارت می‌کند. در خود صداوسیما به شوخی می‌گویند ناظر کیفی یعنی کسی که نگاه می‌کند و کیف (و حال) می‌کند!

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۳۶ ماهواره دیگر برای گسترش اینترنت پرسرعت به مدار زمین پرتاب شدند

ج مارس 26 , 2021
شرکت "وان‌وب"، ۳۶ ماهواره دیگر را با هدف دسترسی جهان به اینترنت پرسرعت به مدار زمین پرتاب کرد. به گزارش رویترز، شرکت "وان‌وب" (OneWeb)، ۳۶ ماهواره را به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای فراهم کردن دسترسی جهان به اینترنت پرسرعت به مدار زمین پرتاب کرد. این پرتاب که توسط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000