مشکل کمبود لاستیک سنگین رفع شد

605db32dcdeca_605db32dcdecd مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: «وزارت صمت» متولی تامین لوازم مورد نیاز از جمله روغن، لاستیک و قطعات یدکی ناوگان حمل ونقل عمومی و جاده‌ای است.

باقر جوان افزود: تأمین این کالاها به صورت مداوم توسط سازمان راهداری صورت می‌گیرد و از طریق وزارت صمت در حال رصد و پالایش است و طبق آخرین صحبت‌های وزیر صمت، مقرر شد لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی در سامانه کالا که تحت نظارت وزارت صنعت است تأمین شود.

وی گفت: تأمین این لاستیک‌ها از طریق ارز نیمایی انجام شده است و در سامانه کالا به رانندگان عرضه می‌شود.

جوان افزود: این لاستیک‌ها بر اساس پیمایش به رانندگان ارائه می‌شود و رانندگان این بخش می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها، لاستیک‌های خود را دریافت کنند.

پست بعدی

بازداشت ۳ تن از رهبران حماس در الخلیل

ج مارس 26 , 2021
نظامیان صهیونیست صبح امروز جمعه به شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری یورش بردند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند، ارتش صهیونیستی در جریان حمله به شهر الخلیل مهندس عیسی الجعبری و شیخ حاتم قفیشه و شیخ مازن النتشه از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000