تسلیت برای درگذشت زنی که «روز خبرنگار» به نام فرزندش است

فرهنگی/ رسانه 605da36b56976_605da36b56978 معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت حاجیه‌خانم والیه معظمی‌گودرزی را که ۱۷ مرداد برای پاسداشت مقام پسر شهیدش، «روز خبرنگار» نام گرفت، تسلیت گفت.

محمد خدادادی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت حاجیه‌خانم والیه معظمی‌گودرزی، مادر خبرنگار شهید محمود صارمی را تسلیت گفت.

او «درگذشت این اسوه ماندگار ایثار و فداکاری را که روح بلندش اکنون از قفس تن رها شده و به فرزند شهیدش پیوسته است» موجب تاثر دانست و این ضایعه را به «مردم سرافراز ایران اسلامی و به‌ویژه خانواده معزز شهدا و اصحاب ارجمند رسانه» تسلیت گفت.

حاجیه‌خانم والیه معظمی‌گودرزی مادر خبرنگار شهید محمود صارمی صبح چهارشنبه چهارم فروردین‌ماه در سن ۸۸ سالگی بر اثر سندروم حاد تنفسی درگذشت.

محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان بود که سال ۱۳۷۷ در شهر مزار شریف به شهادت رسید.

شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد شهادت صارمی، ۱۷ مرداد را به پاس قدردانی از او «روز خبرنگار» نامید.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رفیقدوست: احمدی نژاد مردود سیاسی است/ انشالله قالیباف کاندیدای 1400 نمی شود

ج مارس 26 , 2021
اولین وزیر سپاه می گوید: من مجلس را قوی تر از این دوست داشتم شاید چون اکثریت بار اولی بودند. انشاا… در سال دوم بهتر عمل می کنند. متن مصاحبه محسن رفیق دوست را بخوانید؛ اگر در سال ۱۴۰۰ مسئولیتی داشته باشید اولویت های شما برای رسیدگی چه بود؟ امروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000