دیدار مجازی الکاظمی و ملک سلمان/ دعوت از نخست‌وزیر عراق برای سفر به عربستان

605ce4dc24b06_605ce4dc24b09 نخست وزیر عراق و پادشاه عربستان در دیدار مجازی خود، ضمن اشاره به روابط برادرانه تاریخی مستحکم میان دو کشور و دو ملت برادر، به تمجید از سطح روابط و ارتباط های دو جانبه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری «السومریه نیوز»، دفتر اطلاع رسانی «مصطفی الکاظمی» شامگاه امروز (پنج شنبه) از دیدار مجازی و از راه دور وی و ملک «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه عربستان سعودی خبر داده و بیانیه مشترک دو طرف را منتشر کرد.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، الکاظمی بنا به درخواست ملک سلمان، امروز با وی دیدار مجازی داشته و این دیدار نیز با استناد به روابط و پیوندهای برادرانه مستحکم و تاریخی میان عراق و عربستان و ملت های برادر دو کشور و در راستای تحکیم روابط دو جانبه و تمایل صادقانه دو طرف در توسعه آن در زمینه های مختلف بر اساس اصول و مبانی مستحکم و در راس آنها برادری عربی و اسلامی، حسن همجواری و منافع مشترک انجام شده است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تبدیل هند به سومین اقتصاد بزرگ جهان به تاخیر افتاد

ج مارس 26 , 2021
بانک آمریکا در گزارش جدید خود اعلام کرد پاندمی کرونا باعث شده است تا اقتصاد هند دیرتر از آن‌چه قبلا پیش‌بینی می‌شد به رتبه سوم جهان برسد. به گزارش راشاتودی، بانک آمریکا در گزارش جدید خود اعلام کرد پاندمی باعث شده است تا اقتصاد هند دیرتر از آن‌چه قبلاً پیش‌بینی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000