کشتار روزانه ۱۴۰ تُن مرغ در کشتارگاه‌ها/ اختلاف قیمت، علت کمبود مرغ

605cb4802127b_605cb48021280 معاون بهبود تولیدات سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: کشتارگاه‌های استان از امشب روال عادی خود را طی کرده و پیش بینی ما تولید روزانه ۱۴۰ تُن است.

ناصر نجیب‌زاده امروز در جمع خبرنگاران، در رابطه با انتقادات مبنی بر کمبود مرغ گرم در استان، اظهار کرد: این مشکل ناشی از اختلاف قیمت مرغ نسبت به دیگر استان‌هاست، ما در مواردی شاهد اختلاف قیمت دوبرابری هستیم همین امر سبب شد که مرغ تولید شده از استان خارج شود.
وی افزود: ما تا دو روز قبل از عید با برنامه ریزی انجام شده در عرضه مرغ مشکل چندانی نداشتیم، سه روز آخر روزانه بیش‌از ۳۵۰ تن مرغ تولید شد، این در حالی است اوج مصرف به ویژه در ایام عید نیاز استان روزانه ۲۵۰ تن مرغ است.
نجیب‌زاده با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت کشتارگاه‌های استان استفاده کردیم، گفت: ظرف چند روز اخیر که کشتارگاه‌های مرغ دو روز تعطیل بودند، ‌ برای رفع کمبود مرغ اقدام به عرضه مرغ منجمد شد.
معاون بهبود تولیدات سازمان جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه از امشب فعالیت کشتارگاه‌ها روال عادی خود را طی می‌کند، افزود: سرانه مصرف مرغ در استان روزانه بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ تن است، این در حالی است که پیش بینی ما تولید روزانه ۱۴۰ تن است
وی تأکید کرد: ظرفیت کشتارگاه‌های استان بیش از ۱۴۰ تن است اما ما نمی‌خواهیم بیشتر از این عرضه شود تا فضا برای سودجویان مهیا نشود.
نجیب‌زاده خاطرنشان کرد: با مدیریت و هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، سازمان صمت و تعزیرات روند توزیع مرغ را کنترل خواهیم کرد.

پست بعدی

گوشی نوکیا X۲۰ جمعه ۲۰ فروردین رونمایی می‌شود

پ مارس 25 , 2021
تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی جدید نوکیا ۸ آوریل برابر با ۲۰ فروردین در نظر گرفته شده است. گوشی نوکیا X۲۰ یکی از سه گوشی است که شایعه رسمی شدن آن در ۸ آوریل، طی رویداد HMD Global اعلام شده است. دو مورد دیگر که انتظار داریم ببینیم، نوکیا G۱۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000