عملکرد بانک صادرات قابل تقدیر است

6051fbd2b2cfd_2021-03-17_16-23 نماینده مجلس گفت: بانک صادرات در زمینه خود اتکایی و موفقیت کشور سهم بیشتری به خود اختصاص دهد.

جعفر قادری با اشاره به عملکرد بانک صادرات در سال 99 و بسته شدن صورت مالی سالانه این بانک با سود بیان کرد: عملکرد بانک صادرات در زمینه صورت مالی ماهانه و سالانه جای تقدیر و تشکر دارد. امیدواریم به سمت و سویی برود که از ظرفیت فناوری اطلاعات استفاده کرده تا مراجعات حضوری به بانک کمتر صورت گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکیدکرد: به بانک صادرات توصیه می شود با مشتری ها بهتر مدارا کند، از واحد های تولیدی حمایت بیشتری کرده و در زمینه خود اتکایی و موفقیت کشور سهم بیشتری به خود اختصاص دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حال بشار اسد و همسرش خوب است

چ مارس 17 , 2021
سیاسی/ بین الملل ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد: بشار اسد و همسرش در مرحله بهبودی از کرونا هستند. ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد، بعد از گذشت ۹ روز از ابتلای رئیس جمهوری بشار اسد و همسرش أسماء اسد به ویروس کرونا، نتایج آزمایشگاهی و رادیولوژی مربوط به وضعیت جسمانی آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000