حال بشار اسد و همسرش خوب است

سیاسی/ بین الملل 6051fe42dd853_2021-03-17_16-34 ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد: بشار اسد و همسرش در مرحله بهبودی از کرونا هستند.

ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد، بعد از گذشت ۹ روز از ابتلای رئیس جمهوری بشار اسد و همسرش أسماء اسد به ویروس کرونا، نتایج آزمایشگاهی و رادیولوژی مربوط به وضعیت جسمانی آن دو نشان می‌دهند که تدریجا این نتایج در حال بازگشت به وضعیت طبیعی خود است و طبق گفته تیم پزشکی ملی ناظر بر وضعیت جسمانی ایشان، این نتایج اطمینان‌بخش بوده و آن دو در مرحله بهبودی هستند.

پیشتر ریاست جمهوری سوریه از ابتلای بشار اسد و همسرش به کرونا خبر داد و اعلام کرد آن دو طی دوره سپری کردن قرنطینه خانگی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند و بعد از پایان دوره قرنطینه به فعالیتشان به صورت معمول و طبیعی باز خواهند گشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده می‌شود

چ مارس 17 , 2021
سیاسی/ مجلس ساعت رسمی ایران در ساعت ۲۴ اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده شد. ساعت رسمی کشور طبق مصوبه مجلس، هر سال در ساعت ۲۴ اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می‌شود. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000