لوکاشنکو با زمین خوردن چهارباره رقیبش در یک مسابقه اسکی برنده شد!

سیاسی/ بین الملل 6050610b5f7b1_6050610b5f7b5 رئیس جمهور بلاروس در یکی از مسابقات دولتی اسکی برنده شد اما تنها پس از آنکه یکی از رقبایش در اقدامی با هدف تقدیم کردن پیروزی به وی، چندین بار زمین خورد!

به نوشته روزنامه تلگراف، در فیلمی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، یک رقیب ناشناس دست‌کم در عرض یک دقیقه چهار بار زمین خورد و اجازه داد تا الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس که بیش از دو دهه است بر این کشور حکومت کرده، از وی عبور کند و برنده مسابقه شود.

تیم لوکاشنکو در این مسابقات سراسری موسوم به "مینسک اسکی" پیروز شد؛ "مینسک اسکی" یک رویداد سالانه است که در آن گروه‌هایی از ریاست جمهوری، وزارتخانه‌ها و مقامات منطقه‌ای مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

لوکاشنکو پس از این رویداد به رسانه‌های دولتی گفت: همیشه پیروز شدن دشوار است. به ویژه زمانی که میلیون‌ها تن شما را تماشا می‌کنند. وی افزود: این کار برای من بسیار دشوار است. اما این کار مردم را خوشحال می‌کند. این قسمت و سرنوشت من است. کار من این است که مردم را خوشحال‌تر کنم.

سال گذشته در اعتراض به پیروزی لوکاشنکو در انتخابات ریاست جمهوری، صدها هزار تن به خیابان‌های بلاروس آمدند. فعالان برجسته زندانی و یا مجبور به تبعید شدند در حالی که روزنامه‌نگاران که این اعتراضات را پوشش می‌دادند به زندان محکوم شدند.

انگلیس و اتحادیه اروپا به خاطر خشونت‌های پلیس تحریم‌هایی را علیه بلاروس اعمال کرده‌اند. روسیه با حمایت مالی خود به سر پا نگهداشتن لوکاشنکو کمک کرده است.

لوکاشنکو و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ماه گذشته در شهر سوچی در حال اسکی کردن عکس گرفتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نتانیاهو: ولیعهد ابوظبی ۱۲ میلیون دلار در اسرائیل سرمایه گذاری می‌کند

س مارس 16 , 2021
سیاسی/ بین الملل نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ولیعهد ابوظبی برای سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیون دلاری در اراضی اشغالی داوطلب شده است. بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با رادیو ارتش این رژیم گفت، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی به وی اطلاع داده که می‌خواهد در پروژه‌های تقویت اقتصاد رژیم صهیونیستی پس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000