معرفی سامانه کاریابی و مهارت پروری راشا

604f8f09505fa_2021-03-15_20-14 احتمالاً این روزها نام راشا زیاد به گوشتان خورده، با توجه به محبوبیت روزافزون برند راشا در جامعه بر آن شدیم تا برای علاقه‏ مندان به حوزه‏ی کاریابی این سامانه پرطرفدار را به طور کامل معرفی نماییم.

تا شاید فرصت مناسبی برای خوانندگان ایجاد شود، تا آن‏ها هم بتوانند از خدمات راشا برای پیدا کردن شغل مناسب‏شان استفاده نمایند.

چند سالی هست که سامانه‏های کاریابی در کشور رونق گرفته‏اند و تلاش‏ها قابل ملاحظه‏ای برای کارفرمایان و کارجویان انجام داده‏اند و به بسیاری کمک کرده‏اند تا شغل مورد نظرشان را پیدا کنند. شما به عنوان کارجو وارد سامانه می‏شوید و از فرصت‏های شغلی موجود مطلع و برحسب علاقه و بعضی اوقات شانس در بین تعداد زیادی کارجو احتمال ورود به یکی از مشاغل موجود در یکی از شرکت‏های همکار سامانه کاریابی را خواهید داشت. اما شیوه‏ی کنونی سامانه‏های کاریابی در کنار خوبی‏هایی که دارند، چندین ایراد بسیار بزرگ هم دارند که باعث شده جمعیت بسیار زیادی که جویای شغل‏ ها پردآمد یا با درآمد مناسب هستند نتوانند شغل مناسب خود را پیدا کنند.

برخی از ایرادهای سامانه‏ های کاریابی

· احتمال کاریابی برای افرادی که به دنبال شغل هستند بسیار پایین است و کارجویان امکان یافتن شغل مناسب خود را ندارند

· بسیاری از کارجویان با توانمندی‏ های بالقوه خود می‏توانند صاحب کسب‏وکار خود باشند اما خودشان از این موضوع بی اطلاع هستند و غالب سامانه‏های کاریابی نیز خدمات مشاوره‏ای مناسبی در این باره به کارجویان ارائه نمی‏کنند

· کارجو قدرت انتخاب زیادی ندارد و بسیاری اوقات از سر اجبار اقدام به انتخاب شغلی می‏نماید

· غالباً کارجویان با سابقه کاری و مهارت‏های بیشتر جهت استخدام شانس بیشتری دارند ، و عملا کارجویان بدون سابقه کاری این شانس را از دست می دهند

· کارجویان به علت ضعف در رزومه‏نویسی نمی‏توانند جایگاه شغلی خوبی پیدا کنند و سامانه‏های کاریابی هیچ خدماتی برای این دست از کارجویان ارائه نمی‏کنند

در این بین سامانه راشا با ایده‏ای خلاقانه برای برطرف کردن مشکلات نام برده در تابستان 1398 توسط جمعی از نخبگان دانشگاهی شروع به فعالیت نمود که توانست در مدت کوتاهی خدمات بی‏نظیری به طیف گسترده‏ای از کارجویان ارائه نماید و بیش از 18000 کارجو ماهر ترتبیت کند و آن‏ها را به مشاغل ایده‏آلشان برساند.

در ادامه به بررسی نحوه فعالیت راشا که توانسته در مدت زمان کوتاهی اینچنین سروصدا کند بپردازیم .

رضایت کارفرما یا کارجو؟! مسئله این است…

در وهله اول، راشا بر خلاف سامانه‏های دیگر کاریابی که کاملاً بر اساس تعاملات سیستمی طراحی شده‏اند که باعث می‏شود کارجو در تمامی فرآیند استخدام نتواند با کسی در ارتباط باشد، راشا در کنار بهره بردن از سامانه‏های نرم‏افزاری پیشرفته تمرکز خود را بر تربیت مشاورین کاریابی قوی گذاشته است. در واقع فرض کنید شما به دنبال شغل مناسب خود هستید و همزمان می‏خواهید از راشا و یکی دیگر از سامانه‏های کاریابی برای استفاده نمایید، شما با ورود به سایر سامانه‏های کاریابی با یک وبسایت روبرو می‏شوید و بدون اینکه بدانید چه شغلی مناسب شما است باید خودتان اقدام به جست و جو کنید و اگر موفق به پیدا کردن شغل نسبتاً مناسب خود شوید رزومه‏تان را برای کارفرما ارسال خواهید کرد و در صورت تأیید کارفرما دعوت به مصاحبه خواهید شد. در واقع سامانه‏ی کاریابی مذکور هیچگونه کمک دیگری به شما نمی‏کند و بیشتر سعی در جلب رضایت کارفرمایان دارد.

اما در راشا چگونه شغل مناسب خود را پیدا خواهید کرد؟

شما به عنوان یک کارجو، با ورود به وبسایت راشا کافی است که رزومه خود را صرف نظر از هر مهارتی که دارید ارسال کنید. از این پس رزومه و اطلاعات شما در اختیار مشاوران راشا قرار می‏گیرد، مشاورین در صورت نیاز به تکمیل رزومه‏تان با شما تماس گرفته و در غیر این صورت به شما مناسب‏ترین شغل موجود را معرفی می‏کنند. در واقع راشا با رویکردی متفاوت با بهره‏برداری از مشاورین متخصص تمرکز خود را بر توانمندسازی کارجویان گذاشته است، به همین دلیل است که قالب افرادی که از راشا استفاده می‏نمایند صرف نظر از شرایط شخصی و اجتماعی، سابقه کاری و … با نرخ بسیار بالاتری موفق به یافتن شغل مناسب خود می‏شوند. به نظر می‏رسد که این تفاوت راشا با بقیه سامانه‏های کاریابی باعث شده که راشا با سرعت بسیار زیادی بتواند کارجویان زیادی را جذب خدمات خود کند.

ناگفته نماند که در کنار خدمت اصلی راشا، شما می‏توانید به طور مستقیم هم از طریق وبسایت درخواست استخدامی خود را برای سازمان‏های همکار راشا ارسال نمایید که برای اینکار صرفاً کافی است وارد وبسایت راشا شوید و در صفحه‏ ی خانه، سازمان‏های همکارِ راشا را مشاهده و برای هرکدام از برندها و سازمان‏هایی که به آن‏ها علاقه ‏مندید درخواست همکاری ارسال نمایید. در این فرآیند رزومه شما توسط کارشناسان راشا بررسی و در صف استخدام سازمان درخواستی ‏تان قرار می‏گیرید و در اولین فرصت که این امکان برایتان ایجاد شود به شما اطلاع داده تا بتوانید در سازمان مورد علاقه‌ تان مشغول به کار شوید که این امکان راشا هم به نوبه خود نسبت به تمامی سامانه‏های کاریابی بی‏نظیر و بی رقیب است.

شما هم اگر به دنبال شغل ایده‏آل خود هستید و نمیدانید از کجا شروع کنید، راشا بهترین گزینه برای شما است، چون برخلاف تمامی سامانه‏های موجود،به راحتی و با پر کردن یک فرم ساده می‏توانید مسیر آینده شغلی خود را پیدا و به درآمد ایده‏آل خودتان برسید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از خدمات کاریابی راشا نیاز ندارید از قبل مهارت خاصی داشته باشید، چرا که تمامی نیازمندی‏های شغل مورد نظرتان توسط کارشناسان راشا به شما اعلام می‏شود و می‏توانید با خیال راحت به درآمد و شغل ایده‏آلتان برسید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اروپا رسما از انگلیس شکایت کرد

د مارس 15 , 2021
سیاسی/ بین الملل اتحادیه اروپا در پی بالاگرفتن اختلافات بر سر کنترل مرزی با ایرلند شمالی، علیه دولت محافظه کار بوریس جانسون شکایت کرد. اتحادیه اروپا دولت جانسون را به نقض قوانین بین‌المللی در اجرای توافق برگزیت متهم کرده است. این برای دومین بار در شش ماه گذشته است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000