اقای عارف! «رفع حصر» که هیچ، اساسِ «اصلاحات» را هم برای حفظ قدرت می‌خواهید

سیاسی/ سیاست داخلی 604a792ce598d_2021-03-11_23-40 یک روزنامه نگار و فعال رسانه ای نوشت: رفع حصر که هیچ آقای عارف، اساسِ ‏«اصلاحات» هم برای جناب‌تان، ⁧طرح مطالبه و‌ صرفاً بهانه‌ای برای ماندگاری در قدرت⁩ است.

مصطفی فقیهی در کانال تلگرامی اش نوشت:

۱. افاضات جدید جناب عارف، رییس فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) در مجلس پیشین را دیدید؟! او گفته «بنا نبود فراکسیون امید، حصر را بشکند؛ فقط قصدمان طرح مطالبه بود» بنظر»

رفع حصر که هیچ آقای عارف، اساسِ ‏«اصلاحات» هم برای جناب‌تان، ⁧طرح مطالبه و‌ صرفاً بهانه‌ای برای ماندگاری در قدرت⁩ است.

۲. اگرچه جای خوشحالی‌ست همین موضع‌گیری، ولو خلاف شعارهای‌تان! و دروغی بزرگ به رأی دهندگان‌تان! اما خُب خشنودم که بالاخره این افتخار! نصیب ملت ایران شد تا آن سکوت گوش خراش و بدنه‌تراش اصلاحات، دمادم انتخابات شکسته و بحمدالله «زبان»، باز شده است؛ البته کمی دیر، و دیگر بی‌حاصل!

و حال بهتر درک می‌کنیم، همان سکون و رخوت آزاردهنده – که با بی‌محلی متکبرانه و متفرعنانه‌اش نسبت به اعتراض مردم رو به رو بود – نشان می‌داد، او به قول و تصریح خود، تنها در پیِ «طرح مطالبات» و نه «برآورده‌سازی خواسته‌های مردمی» است و چه خوب که ، نقاب را زودتر از صورت خویش برداشت.

معتقدم او، حتی همین ایده‌ی شیرینِ «طرح مطالبات» را در مجلس پیشین را نه برای وفاداری به آرء ملت، که تنها و تنها برای كسب انتفاع شخصی و به سودِ هوس و وهمِ پوچِ رياست جمهوری می‌خواست!

و چه خوش خيال است اين گندم نمای جوفروش

۳. و باز، خوشحالم که مطمئنم به آنچه می‌گویم، و اطمینان دهم به خوانندگان، که او علی‌الیقین کاندیدا خواهد شد و شب ثبت نام انتخابات ۱۴۰۰، کنار درب وزارت کشور چادر خواهد زد تا در خیال خامش، به رویای ریاست‌جمهوری، نزدیک‌تر شود!

خوشحالی‌ام ازچه باب است؟ چه چیز بهتر از آنکه این خلیفه‌ی خوش‌خیال، اندازه و قواره‌ و سبد رای واقعی‌اش را بداند و از توهمِ فضاسازی اطرافیان و اخبار کانالیزه شده، برون آید، شاید!

۴. اما حیف جناب دکتر عارف! این کابوس سیاهی‌ست که تنها نقطه‌ی عطفش، رای حداکثر صدهزارنفره‌ی مردم در انتخابات به جنابعالی‌ست (یعنی حداقل ۵۰ برابر کمتر از آراء باطله که بنظرم حداقل ۵ میلیون است) که ان‌شالله، به یُمن کاندیداتوری و تماشای سرنوشت و نتیجه‌ی انتخابات، این‌بار سکوت را عاقلانه تداوم خواهید داد، یقه‌ی پست و قدرت و ریاست‌جمهوری را رها کرده و دیگر، در دست و پای انتخابات و سازوکار اصلاح‌طلبان و میانه‌روها نخواهید لولید!

اگرچه می‌دانم در این مسیر، چه فشارها و چه نزاع‌ها و چه اختلاف‌ها و چه جنجال‌ها و چه منم‌منم‌ها و چه فریادها و چه حسادت‌ها که در جریان اصلاحاتو میانه‌رو به پا نخواهی کرد!

اما خُب ، مهم نیست! حق‌شان است! جریان اصلاحات باید تاوان باد کردن جنابعالی و حمایت تام و‌ تمام در انتخابات مجلس ۹۴ را پس دهد؛ نمی‌شود حلقه‌ی تنگ تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان هر آنچه خواهند، بر سرکشور آورند و گزندی هم دامن‌گیرشان نشود.

تاکید می‌کنم تا حتماً به حافظه بسپارید ، رای جناب عارف «یک پنجاهمِ آراء باطله» خواهد بود! حتی اگر اجماع جمیع اصلاح‌گرایان و حتی حمایت محال خاتمی را پشت خود داشته باشد!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابتلای ولیعهد سوئد و همسرش به ویروس کرونا

پ مارس 11 , 2021
سیاسی/ بین الملل دربار پادشاهی سوئد از ابتلای ولیعهد این کشور و همسرش به ویروس کرونا خبر داده با این حال تاکید کرد که وضعیت آنها خوب است. به گزارش شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، دربار پادشاهی سوئد امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که شاهزاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000