دیدار سعد الحریری با وزیر خارجه روسیه در امارات

سیاسی/ بین الملل 60477911a0226_2021-03-09_17-03 «سعد الحریری» مامور به تشکیل کابینه لبنان امروز (سه شنبه) در دیداری از پیش تعیین نشده در ابوظبی با وزیر امور خارجه روسیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «مستقبل الوب» در این دیدار «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه و «جورج شعبان» مشاور سعد حریری حضور داشتند.

تاکنون از جزئیات این دیدار از پیش اعلام نشده، خبری منتشر نشده است.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه از روز گذشته سفر پنج خود به کشورهای امارات، عربستان سعودی و قطر را آغاز کرد و صبح امروز پس از دیدار با همتایای اماراتی خود در کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دیدار لاوروف و حریری در حالی در ابوظبی انجام شد که این دیدار در برنامه‌های سفر لاوروف که روز یکشنبه توسط وزارت امور خارجه روسیه اعلام شد، قرار نداشت.

ششم اسفند امسال پایگاه اطلاع رسانی «عرب پست» به نقل از منابع سیاسی فاش کرد که «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی در دیدار با سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان که دوم اسفند به امارات سفر کرده بود، ‌ یک پیشنهاد مالی و همچنین میزبانی از خانواده وی ارائه داده است.

سعد حریری که حدود پنج ماه است از سوی "میشل عون" رییس جمهوری لبنان و تایید شکننده پارلمان این کشور مکلف به تشکیل کابینه برای چهارمین بار شده، به دلایل مختلف تاکنون نتواسته دولت خود را تشکیل دهد.

این اعتقاد وجود دارد که یکی از علل ناکامی‌های حریری در تشکیل دولت در لبنان، نگاه وی به پایتخت‌های دولت‌های خلیج فارس است که هر کدام منافع خود را دنبال می‌کند، آن هم در قالب سیاست‌های زیاده خواهانه و طلبکارانه!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قصاب داعش در عراق دستگیر شد

س مارس 9 , 2021
سیاسی/ بین الملل اداره اطلاعات نظامی عراق امروز (سه شنبه) از دستگیری فعالترین تروریست داعش ملقب به «قصاب» خبر داد. به گزارش خبرگزاری الفرات، این اداره در بیانیه ای اعلام کرد که این عنصر فعال داعش با هماهنگی بخش اطلاعات فرماندهی عملیات غرب نینوا دستگیر شد. مرکز مذکور افزود: این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000