حداکثر حقوق کارمندان دولت در سال آینده چقدر است؟

604776bbd2fde_2021-03-09_16-53 حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده برابر با سه میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده است .

بحث تعیین حقوق کارمندان سال آینده یکی از بحث برانگیزترین و پرچالش‌‎ترین بحث‌ها در جریان تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ است.

بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی میزان افزایش حقوق برای حقوق‌های بالاتر از ۱۰ میلیون تومان برابر با دو و نیم میلیون تومان تعیین شد. بر این اساس مهمترین تغییر ایجاد شده در میزان افزایش حقوق ، به کسانی مرتبط است که حقوق انها بالاتر از ۱۰ میلیون تومان است.

حداکثر حقوق کارمندان دولت در سال آینده نیز برابر با ۳۳ میلیون تومان است.احسان خاندوزی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در این باره گفته است: حداقل حقوق را ۳.۵ تومان و حداکثر حقوق را که قبلا ۴۸ میلیون تومان بود به ۳۳ میلیون تومان کاهش دادیم.

بر این اساس میزان افزایش حقوق کارمندانی که حقوقشان کمتر از ۱۰ میلیون تومان است، ۲۵ درصد تعیین شده است .

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سیگار هم رجیستر می‌شود/ قابلیت ردیابی با اسکن کردن بارکد

س مارس 9 , 2021
امسال بحث رجیستری سیگار انجام شد و اکنون هر بسته سیگار، قابلیت ردیابی دارد و هر فردی که سیگار می‌خرد با اسکن کردن بارکد موجود بر روی آن متوجه می‌شود که این سیگار تولید داخل است و یا خیر. عبدالله هندیانی درباره اقدامات این ستاد برای مبارزه با قاچاق سیگار، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000