اتهام نتانیاهو به تحریک برای یورش مشابه حمله به کنگره آمریکا

سیاسی/ بین الملل 604738efc431e_604738efc4320 مسئولان حقوقی در وزارت قضائی رژیم صهیونیستی ناخرسندی خود را از دعوت نتانیاهو از صاحبان مشاغل تجاری برای تظاهرات مقابل این وزارت خانه ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، این فراخوان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بیان اعتراض به آویخای مندلبلیت، مشاور قضائی مطرح شده بود، چراکه وی با اجرای طرح اقتصادی ویژه نتانیاهو برای دادن کمک‌های مالی به صاحبان آن مشاغل در سایه بحران کرونا مخالفت کرده بود.

مندلبلیت با چنین اقدامی مخالف است، چراکه آن را "اهانت‌بار" می‌داند، اما برخی بر این باور هستند که مخالفت وی به این دلیل است که نتانیاهو از این طرح در راستای برنامه‌های انتخاباتی خود بهره نگیرد.

منابع این فراخوان نتانیاهو را به تحریک برای یورشی شبیه به یورش به ساختمان کنگره آمریکا توصیف کردند.

پایگاه عبری وای نت از منابع نقل کرد: این فراخوان ما را به یاد دعوت به محاصره ساختمان کنگره توسط تظاهرکنندگان در واشنگتن می‌اندازد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل محدودیت های کرونایی تغییر کرد

س مارس 9 , 2021
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از تغییر زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل محدودیت تعداد حوزه های امتحانی و عدم امکان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این آزمون خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش جهانپور با اعلام این خبر افزود: آزمون پذیرش متقاضیان پروانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000