شورای حکام آژانس رفتار مسئولانه در قبال برجام داشته باشد

سیاسی/ بین الملل 603a19a362a93_2021-02-27_13-36 نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی تاکید کرد: فرصت برای احیای برجام بسیار کم است، از این رو شورای حکام آژانس باید رفتار مسئولانه ای در این زمینه داشته باشد.

میخائیل اولیانوف بار دیگر با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نسبت به از دست رفتن زمان برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) هشدار داد.

اولیانوف نوشت: دیدگاه های جالبی وجود دارد. در حقیقت، ما در حال از دست دادن زمان هستیم و هفته آینده باید شمارش معکوس را (درخصوص برجام) آغاز کنیم. فرصت بازگشت به اجرای کامل برجام به زودی بسیار کم می شود. به همین دلیل نیاز به رفتار بسیار مسوولانه ۳۵ عضو شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد برجام وجود دارد.

وی این توئیت را در پاسخ لورنس نورمن، خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال منتشر کرده است که در توئیتی نوشته بود: ما در مذاکرات هسته ای مستقیم بین آمریکا و اتحادیه اروپا که هفته گذشته برگزار شد، در چه مرحله ای قرار داریم؟

وی در این توئیت مدعی شد: تاکنون هیچ پاسخی ازسوی ایران داده نشده است و اگر تا فردا چنین پاسخی داده نشود می توان هفته آینده شمارش معکوس را آغاز کرد. پس از آن ما به ایام جشن نوروز نزدیک می شویم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران در نقاط مختلف کشور

ش فوریه 27 , 2021
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از بارش باران و وقوع رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف خبر داد و نسبت به احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی توصیه کرد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: بارش باران در مناطق گرمسیر توام با رعد و برق و وزش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000