جزییات آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی

6038c7f1913b6_6038c7f1913b9 رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی اعلام کرد: قرار بر این است که تا یک میلیارد دلار از این دارایی‌ها به کانال مالی ایران و سوییس واریز شود تا صرف خرید دارو و غذا شود.

حسین تنهایی در مورد جزییات توافق ایران و کره‌جنوبی برای آزادسازی دارایی‌های ایران در کره جنوبی اظهار داشت: قرار بر این است که تا یک میلیارد دلار از این دارایی‌ها به کانال مالی ایران و سوییس واریز شود تا صرف خرید دارو و غذا شود. در مورد اقلام دارویی نیز وزارت بهداشت با بانک مرکزی هماهنگ شده است.

وی ادامه داد: البته باید منتظر عمل از سوی کره‌ای‌ها باشیم چون تا امروز بیشتر تا مرحله حرف و صحبت پیش می‌رفتیم.

تنهایی تصریح کرد: موضوع مهم در این مورد، این است که ما یا پول دریافت کنیم و یا اقلامی مانند ماشین آلات که تولید داخلی را عمق ببخشد. از همین روی از اقلام دارو و غذا شروع خواهیم کرد.

رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی تصریح کرد: در مورد اقلام مبادله‌ای نباید بگونه‌ای باشد که تعیین کننده اقلام، طرف مقابل باشد بلکه اقلام مورد نیاز ما در بخش پتروشیمی، خودروسازی و لوازم خانگی باید در اولویت باشد تا تولید داخل تقویم شود و نباید اجازه داد کالاهای ساخته شده به ما تحویل دهند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شگفتی پزشکان از وجود حجم بالای ویروس کرونا در بدن یک نوزاد آمریکایی

ج فوریه 26 , 2021
در میان بیش از ۲۰۰۰ کودک تحت درمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در "بیمارستان ملی کودکان در واشنگتن دی سی"، یک نوزاد تازه متولد شده شرایط غیرمعمولی داشته است. روزنامه واشنگتن پست در گزارشی در این باره آورده است: بیشتر کودکان آلوده به این ویروس علائم محدودی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000