واکنش روسیه به حمله آمریکا علیه سوریه

سیاسی/ بین الملل 6038a3c75de97_6038a3c75de99 رسانه های روسی به نقل از یک منبع در وزارت خارجه این کشور اعلام کردند که مسکو حمله آمریکا به سوریه را محکوم می کند و این روند به منزله نقض غیر قابل قبول موازین حقوق بین‌الملل است.

ریانووستی به نقل از یک منبع در وزارت امور خارجه روسیه گفت: رهبری روسیه این را نقض غیرقابل قبول قوانین بین المللی می داند.

این منبع گفت: "در این این حمله به قلمرو یک کشور عضو مستقل سازمان ملل ضربه وارد شد. این یک نقض غیرقابل قبول قوانین بین الملل است.

بر اساس این گزارش، جان کربی سخنگوی پنتاگون پنج‌شنبه شب در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: به دستور رییس جمهور بایدن، نیروهای ارتش آمریکا اوایل عصر امروز حملات هوایی علیه زیرساخت‌های مورد استفاده گروه‌های شبه نظامی عراقی در شرق سوریه انجام دادند.

وی مدعی شد که این حملات در پاسخ به حملات اخیر علیه پرسنل آمریکا و ائتلاف در عراق و تهدیدهای مداوم این افراد انجام شده است.

سخنگوی پنتاگون ادامه داد که این حملات چندین تأسیسات واقع در یک نقطه کنترل مرزی را که توسط تعدادی از گروه‌های شبه نظامی استفاده می‌شد، از بین برد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آغاز اکران مستندی به تهیه کنندگی فاطمه معتمدآریا

ج فوریه 26 , 2021
مستند «سبالو» به کارگردانی محسن نساوند و تهیه‌کنندگی فاطمه معتمدآریا از ۱۰ اسفندماه در سینماهای «هنروتجربه» اکران می‌شود. به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی پروژه، این مستند که از مدتی پیش آماده نمایش شده بود، از ۱۰ اسفندماه در سینماهای «هنروتجربه» اکران می‌شود و آیین دیدار این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000