آخرین خبر از حمله مسلحانه به پاسگاه سراوان/ ویدئو

استان‌ها/ سیستان و بلوچستان 6037dadfbf0ad_2021-02-25_20-44 معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از شناسایی برخی از افراد نا آرامی سراون خبر داد.

محمدهادی مرعشی گفت: هیچ کشوری نمی‌پذیرد معترضین وارد جایگاه حاکمیت سیاسی بشوند و اتفاقی هم نیفتد، در اینجا با همدلی و مماشات نسبت به قضیه اجازه ندادند ابعاد این اتفاق گسترده بشود، اگرچه خساراتی به فرمانداری سراوان وارد شد. از افراد مسلح کسی بازداشت نشده است اما برخی شناسایی شده‌اند .

یک تعدادی از آنها نیز که با آن شمائل به سمت پاسگاه (سرجنگل) تیراندازی کردند در حمایت از گروهک‌های معاند نظام هستند و نقطه‌ای هم که این اتفاق افتاده است (سرجنگل زاهدان) ربطی به مرز نداشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خطوط قرمز بایدن درباره ایران کدام است؟/ چرا واکنش بایدن به حمله اربیل، به کلی متفاوت از ترامپ بود؟

پ فوریه 25 , 2021
سیاسی/ بین الملل مقام‌های نظامی و دیپلماتیک می‌گویند هدف بزرگتر بایدن کاهش خصومت‌ها میان آمریکا با ایران و نیابتی هایش در منطقه از جمله در عراق است و اینکه به دنبال راهی برای بازگشت به دیپلماسی با تهران باشد. نیویورک تایمز در گزارشی به قلم لارا جیک و اریک اشمیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000