بازیگرانی که علیه واکسن زدن موضع گرفته‌اند

6037741dee926_6037741dee928 شاید عجیب به نظر برسد اما برخی از بزرگان دنیای سینما روزگاری علیه واکسن زدن موضع گرفته و فعالیت کرده‌اند.

به گزارش خبر فوری ، رابرت دنیرو و جیم کری از بازیگرانی هستند که پیش از شیوع کرونا علیه واکسیناسیون موضع گرفته‌اند.

دنیرو سال ۲۰۱۷ در میان کسانی بود که کنفرانسی درباره ایمنی واکسن برگزار کردند. در این کنفرانس ادعاهای ثابت نشده و بی اساسی درباره رابطه واکسن و اوتیسم مطرح شد. دنیرو البته سابقه تبلیغ فیلمی ضد واکسن را نیز در کارنامه دارد.

بازیگر «احمق و احمق‌تر» نیز آشکارا مخالفت خود را با واکسن زدن نشان داده است. او هم برای عقیده‌اش به ادعاهای اثبات نشده درباره وجود جیوه در ترکیبات واکسن استناد کرده است. او حتی اعتبار مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا را در این باره زیر سوال برده است.

در گزارش « از جین فوندا تا شهاب حسینی؛ بازیگرانی که واکسن زدند » با بازیگرانی آشنا شوید که واکسن کرونا زده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پاریس بازداشت یک شهروند فرانسوی در ایران را تایید کرد 

پ فوریه 25 , 2021
سیاسی/ بین الملل وزارت خارجه فرانسه چهارشنبه شب برای اولین بار رسما تایید کرد که یک شهروند این کشور مدت‌هاست در ایران در بازداشت به سر می‌برد. بیانیه پاریس در این خصوص ساعاتی پس از آن منتشر شد که وکیل ایرانی فریبا عادلخواه، شهروند ایرانی-فرانسوی محبوس در ایران از بازداشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000