مجلس و دولت در اجرای قانون لغو تحریم‌ها هم صدا خواهند بود

سیاسی/ سیاست داخلی 6033f1e35c49c_2021-02-22_21-33 رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: مجلس و دولت در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هم‌صدا خواهند بود و انتظار داریم این هم صدایی در کل جامعه نیز مشاهده شود.

محمدصالح جوکار در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکنون چندین بار از قانون راهبردی لغو تحریم‌ها حمایت کرده‌اند و یکی از اقدامات خوب مجلس انقلابی تصویب این قانون بوده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هیچگونه مماشاتی ندارد، ادامه داد: جدیت مجلس و ملت برای دشمنان با تصویب قانون لغو تحریم‌ها روشن شد و اثرات خوبی به همراه دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باید به صورت کامل اجرا شود، عنوان کرد: اگر بخش‌هایی از قانون مذکور اجرا نشود این سو تفاهم را برای دشمن به همراه دارد که می‌تواند تحریم‌های ظالمانه بیشتری اعمال کند و به اقدامات خود ادامه دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه امروز کسی که برای طرف مقابل، شرط تعیین می‌کند جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها پشتوانه محکمی برای دیپلمات‌های کشور ایجاد کرده تا بتوانند در مذاکرات حاضر شوند و پیشنهادات خود را ارئه کنند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به عقبه تصمیم‌ سازی‌ها بیشتر توجه کنیم تا در اجرای قانون لغو تحریم‌ها اختلافی در مجلس و دولت ایجاد نشود، تصریح کرد: مجلس و دولت در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هم صدا خواهند بود و انتظار داریم که این هم‌صدایی در کل جامعه قابل مشاهده باشد زیرا روحیه دشمنان در مقابل اراده راسخ ملت تضعیف می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همسر دکتر فاطمی در جدال احمدی نژاد و حداد عادل چه نقشی دارد

د فوریه 22 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی سخنان حداد عادل درباره ورود نکردن احمدی نژاد به حوزه انتخابات با پاسخ تند احمدی نژاد مواجه شد. احمدی نژاد در میان صحبت هایش از یک شخص نیز نام می‌برد و ادعایی جنجالی را مطرح می‌کند. آن شخص کسی نیست جز پریوش سطوتی همسر دکتر فاطمی، از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000