سقف معافیت مالیاتی حقوق در سال آینده اعلام شد

602fef84b24fd_602fef84b2500 سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه یزان مالیات حقوق در سال آینده را اعلام کرد.

بر اساس اعلام رحیم زارع حقوق دریافتی تا سقف ۴ میلیون تومان در هر ماه از پرداخت مالیات بر حقوق معاف خواهد بود .

وی در توضیح این مطلب گفته است: در سال آینده به جز اعضای هیأت علمی و قضات که از پرداخت مالیات معاف خواهند بود تا سقف ۴ میلیون تومان معافیت مالیاتی به حقوق بگیران تعلق می‌گیرد.او در توضیح این مطلب افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده حقوق بین ۴ تا ۸ میلیون تومان مشمول پرداخت ۱۰ درصد مالیات، از ۸ تا ۱۲ میلیون تومان مشمول ۱۵ درصد مالیات است.

مالیات

این نماینده مجلس گفت: جقوق پرداختی از ۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان مشمول پردات ۲۰ درصد مالیات و حقوق ماهانه بین ۱۸ تا ۲۴ میلیون تومان مشمول پرداخت ۲۵ درصد مالیات در سال ۱۴۰۰ است.

به گفته وی از حقوق‌هایی که در هر ماه بیش از ۲۴ تا ۳۲ میلیون تومان هستند، ۳۰ درصد مالیات و حقوق بالای ۳۲ میلیون تومان ۳۵ درصد مالیات اخذ خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خرازی: گزینه‌ای بهتر از روحانی برای اصلاح‌طلبان وجود نداشت

ج فوریه 19 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در بین اصلاح طلبان بعضی از روی نفاق و برخی از روی علاقه به آقای روحانی رای دادند اما اصل مطلب این بود که گزینه‌ای بهتر از آقای روحانی برای اصلاح طلبان نبود. صادق خرازی با حضور مجازی در نوزدهمین اردوی تشکیلاتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000