درج آگهی دولتی ها در روزنامه ها محلی از اعراب ندارد/ از هر اقدامی که باعث صرفه جویی شود، استقبال می کنیم

602a9ed31eb48_2021-02-15_19-48 نماینده مجلس بر این باور است که حذف الزام دولتی به انتشار آگهی در روزنامه ها اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

سیدعلی یزدی خواه در گفتگو با خبر فوری با اشاره به مصوبه هیات وزیران مبنی بر حذف الزام دولتی ها به انتشار آگهی در روزنامه ها، گفت: از هرکار دولت که باعث صرفه جویی با حفظ حقوق عامه می شود استقبال می کنیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان کرد: درج آگهی های اطلاع رسانی، استخدام، مزایده و مناقصه در روزنامه های کاغذی دردوره فضای مجازی و نامه ها الکترونیکی محلی از اعراب ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تقاضاهای جذب، استخدام و مناقصه و مزایده و هر کاری که دولت در این راستا دارد در یک سایت متمرکز شود هر کسی می خواهد با مراجعه به آن سایت مطلع شود و دیگر سردرگمی برای مردم ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبر فوری، طبق ماده ۱۴ این تصویبنامه هیات وزیران، مبنی بر مکفی، معتبر و مورد پذیرش بودن انتشار الکترونیکی فراخوان‌ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، باید از انجام آن به صورت کاغذی خودداری شود و لذا دیگر نیازی به درج آگهی روزنامه در روزنامه‌های کثیرالانتشار نخواهد بود.

بر اساس برآوردهای انجام شده در معاملات منتشر شده در سامانه و تخمین هزینه‌های حداقلی دو نوبت چاپ آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار، پیش بینی می‌گردد حداقل ۵۰۰میلیارد تومان در هزینه‌های دولت جهت چاپ آگهی صرفه جویی صورت پذیرد.

همچنین طبق بررسی‌های انجام شده، براساس تصمیم جدید دولت، حداقل یک هفته در فرآیند زمانی چاپ آگهی مشتمل بر تکمیل فرم درخواست آگهی و تکمیل مدارک آگهی و نیز ارسال درخواست و اخذ تأییدیه و مجوزهای لازم تا درج دو نوبت آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار صرفه جویی خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از شیوع بیماری کرونا تا آنلاین شدن مدارس تحصیلی

س فوریه 16 , 2021
با شیوع بیماری کرونا در یک سال اخیر در سراسر دنیا، سبک زندگی انسان ناخودآگاه تغییر کرده است و مردم تلاش میکنند تا جاییکه امکان دارد از خانه خارج نشوند و برای حفظ و حفاظت خود از بیماری کرونا در خانه های خود باقی بمانند. بنابراین تمام امور به سمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000