آمادگی رئیس جمهور الجزایر برای انحلال پارلمان ظرف ۲ روز

سیاسی/ بین الملل 602a45cfb9f7a_602a45cfb9f7d احزاب سیاسی در الجزایر از تصمیم رئیس جمهوری این کشور برای انحلال پارلمان ظرف دو روز و برگزاری انتخابات زودهنگام خبر دادند.

عبدالعزیز بلعید، رهبر حزب جبهه آینده در گفتگو با شبکه الشروق گفت، عبدالمجید تبون، رئیس جمهوری الجزایر برای صدور حکم انحلال پارلمان طی روزهای آینده آماده می شود.

وی گفت: تصمیم انحلال پارلمان احتمالا قبل از ۱۸ فوریه اعلام شود.

پیش از این گفته شده بود که تبون پس از بازگشت از سفر درمانی اش به آلمان، در دیدار با مسئولان و رهبران احزاب سیاسی الجزایر خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شده است.

پیش از اعلام انحلال پارلمان، نهاد ریاست جمهوری الجزایری در بیانیه‌ای اعلام کرد، عبدالقادر بن قرینه، رئیس جنبش "ساخت ملی"، عبدالعزیز بلعید، رئیس جبهه" آینده" و سفیان جیلالی، رئیس حزب "نسل جدید "دیدار کرد و از جمله محورهای این دیدار درخواست برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام و انحلال پارلمان فعلی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آغاز یک سریال تاریخی از فردا

د فوریه 15 , 2021
سری دوم سریال تلویزیونی «جلال» تولید معاونت امور استان های صداوسیما از (۲۸ بهمن ماه) روی آنتن شبکه یک و شما می‌رود. «جلال» عنوان سریالی تلویزیونی است که سال گذشته در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تولید و از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه درامی اجتماعی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000