امیرعبدالهیان: در دیدار با پوتین، کم‌کاری وزارت خارجه مطرح نیست

سیاسی/ سیاست خارجی 602837a33cc46_2021-02-14_00-03 معاون بین الملل مجلس با بیان اینکه درباره عدم دیدار با پوتین، بحثی مبنی بر کم کاری وزارت خارجه مطرح نیست، گفت: پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد.

حسین امیر عبداللهیان درمورد برخی بحث‌ها پیرامون سفر اخیر قالیباف به روسیه تأکید کرد: درباره عدم برگزاری دیدار رئیس مجلس با رئیس جمهور روسیه، قبلاً هم به صورت شفاف ذکر شده بود که پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد.

وی افزود: همانطور که قبلا نیز بار‌ها ذکر شده است، این سفر به دعوت آقای والودین رئیس مجلس دومای روسیه انجام شد و نشست‌های لازم با همتا‌های رئیس مجلس در سطحی بالا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: مجلس لغو دیدار قالیباف با پوتین را گردن وزارت خارجه انداخت

امیرعبدالهیان درباره برخی اظهارنظر‌ها درباره کم کاری وزارت خارجه در این باره تاکید کرد: چنین بحثی مطرح نیست و اگر افرادی چنین چیزی مطرح کرده‌اند، یا اشرافی به موضوع نداشته اند یا شاید منظور دیگری داشتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش به اظهارات مدعی طب سنتی درباره واکسن کرونا

ی فوریه 14 , 2021
یک مدرس حوزه و مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) در واکنش به ادعای برخی مدعیان طب سنتی درباره واکسن کرونا، این قبیل ادعاها را جرم دانست. اخیراً تبریزیان از مدعیان طب سنتی گفته است که تزریق واکسن کرونا منجر به تمایلات همجنس بازانه می‌شود. آیت‌الله علی اکبر رشاد گفت: در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000