واکنش به اظهارات مدعی طب سنتی درباره واکسن کرونا

602896ecb879d_602896ecb87a0

یک مدرس حوزه و مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) در واکنش به ادعای برخی مدعیان طب سنتی درباره واکسن کرونا، این قبیل ادعاها را جرم دانست.

اخیراً تبریزیان از مدعیان طب سنتی گفته است که تزریق واکسن کرونا منجر به تمایلات همجنس بازانه می‌شود.

آیت‌الله علی اکبر رشاد گفت: در همین حین که رهبر معظم انقلاب فتوا می‌دهند عده‌ای نیز می‌آیند و می‌گویند اصلاً نباید واکسن زد؛ این کلام خلاف عقل، شرع و علم است. این چه حرفی است که گفته می‌شود اگر کسی واکسنی را تزریق کند احساسات جنسیتی او تغییر می‌کند. این سخن بر اساس چه مبنای علمی گفته می‌شود؟ اگر کسی چنین سخنی بگوید مرتکب جرم شده است؛ و اگر کسی به‌طور غیرعلمی که جان انسان‌ها را به مخاطره می‌افکند تجویز طبی کند و بر اثر آن جسم و جان افراد لطمه ببیند مرتکب جرم شده و ضامن است.

به گفته رشاد، اینکه عده‌ای بیایند و بر اساس روایات بی‌سند فتوای طبی صادر کنند این خلاف شرع و عقل و علم است. این افراد آبروی حوزه، دین و روحانیت را می‌برند و به شائبه تعارض دین و علم دامن می‌زنند و جامعه علمی را به دین بدبین می‌کنند و این لطمه به دین و ایمان وارد می‌کند و جرم است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درباره خیز کرونا هشدار داده بودیم/ برخی در معابر عمومی هم ماسک نمی‌زنند

ی فوریه 14 , 2021
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کروناگفت:اگر که روند به همین شکل ادامه یابد، نمود آن را طی دو تا سه هفته آینده در موارد مرگ و میر ناشی از کرونا شاهد خواهیم بود و خدای ناکرده شب عید ما را با دشواری‌هایی روبرو خواهد کرد. دکتر مسعود مردانی گفت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000